اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اتمام عملیات لوله‌گذاری خط اضطراری آبرسانی به همدان

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات لوله‌گذاری خط اضطراری آبرسانی به همدان به پایان رسید و اکنون در مرحله شست‌وشوی شبکه، آبگیری و پمپاژ قرار دارد.

اتمام عملیات لوله‌گذاری خط اضطراری آبرسانی به همدان

حمید عزیزی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: عملیات خط ۱۶ کیلومتری انتقال آب همدان به اتمام رسید، این کار با بهترین شرایط انجام شد و در حال حاضر نیز این خط در مرحله شستشو، آبگیری و پمپاژ قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت ایستگاه پمپاژ آبشینه در حال افزایش از ۶۰۰ لیتر در ثانیه به ۸۰۰ لیتر در ثانیه است تا از آنجا به تصفیه‌خانه بهشتی منتقل شده و سپس و از آنجا به زون‌ آب‌های سطحی که دچار مشکل شده بود، وارد شود.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: هم اکنون آب همدان از ۵۸ چاه کشاورزی با آبدهی ۴۶۰ لیتر در ثانیه و ۷ حلقه چاه‌ آق‌حصار با ۳۰۰ لیتر در ثانیه تامین می‌شود و دو حلقه چاه نیز به تازگی حفر و تجهیز خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه در قرارگاه آبرسانی سیار امروز ۶۳ سرویس معادل ۶۵۵ هزار لیتر آب توزیع شده است افزود: روز گذشته یک میلیون و ۷۲۴ هزار لیتر آب در قالب ۱۵۰ سرویس تانکری توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون شبکه آب به حالت عادی قبل از بحران برگشته است عنوان کرد: همچنین تماس‌های سامانه ۱۲۲ نیز به حالت قبل برگشته است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه خط انتقال امیداکباتان به باغ بهشت به اتمام رسیده که برای بهبود شرایط در توزیع آب کمک می‌کند خاطرنشان کرد: ساعت قطعی‌ها کاهش یافته و تنها چند کوچه در بلوار رنجبران، شهرک امیرکبیر، اعتمادیه و سیلو مشکل داشتند که برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول