اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

استقرار موکب‌الحسین اوقاف لرستان در سامرا

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: موکب‌الحسین اوقاف لرستان از ۱۵ شهریور تا ۲ روز پس از اربعین در سامرا مستقر و به زائران خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

استقرار موکب‌الحسین اوقاف لرستان در سامرا

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدجواد عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب‌الحسین اوقاف لرستان از ۱۵ شهریور تا ۲ روز پس از اربعین در سامرا مستقر و به زائران خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرایی از زائران، انجام کارهای فرهنگی، تبلیغ دین توسط ۳۰ مبلغ، پاسخ به سوالات شرعی و احکام از جمله برنامه‌هایی است که توسط موکب‌الحسین(ع) پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان بیان داشت: همچنین مواکبی در ورودی و خروجی در شهرهای مختلف استان و حریم امام‌زاده‌های مستقر شد‌ه‌اند.

عباس‌زاده همچنین از پیاده‌روی حرم تا حرم در استان طی ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام صادق(ع) در استان خبر داد و گفت: جرییات این پیاده‌روی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول