اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

برنامه‌ریزی مسوولان برای ایجاد فضای شاد در دانشگاه‌ها با مشارکت دانشجویان

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: بحث‌های فرهنگی دانشگاه‌ها باید از سوی خود دانشجویان برنامه ریزی و اجرا شود.

برنامه‌ریزی مسوولان برای ایجاد فضای شاد در دانشگاه‌ها با مشارکت دانشجویان

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: نشستی با موضوع بازگشایی دانشگاه‌ها و بحث‌های فرهنگی در سال  تحصیلی  ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با حضور روسای دانشگاه‌ها برگزار شد تا هماهنگی‌های کلان در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه ها صورت گیرد که در سال جدید با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر درباره موضوع اعتماد و امید داشتند محیط پرنشاط تری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: سعی داریم با برنامه‌های متنوع با سطح پوشش بالا به طوری که سلیقه‌های مختلف دانشجویان را پوشش دهد فضای شاد، پرتحرک، علمی، اخلاقی و سالمی را در دانشگاه‌ها داشته باشیم.

* تدارکات برای فضای شاد و پر نشاط دانشجویی

معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: برنامه‌ها در دانشگاه‌های مختلف متنوع است و اصل سیاست ما این بوده است که کار  به مجموعه‌های دانشجویی سپرده شود یعنی سیاست گذاری، نظارت و هدایت کلان با خود معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها و حتی نهاد مقام معظم رهبری باشد، اجرای برنامه‌ها به عهده جریان‌های دانشجویی باشد و این جریان دانشجویی از بطن و بدنه دانشجویی است و دارای سلایق و طراحی‌های به روز و سازگارتر با شرایط جدید است و ظرفیت های بیشتری دارند و کار دانشجویی و فرهنگی را پرمخاطب تر شکل می‌دهد.

کلانتری درباره مراسم دانشجویان جدیدالورود گفت: هماهنگی های اولیه با وزارت بهداشت، سازمان امور دانشجویان و دانشگاه آزاد اسلامی که ما بتوانیم یک آئین خوبی را برای دانشجویان جدید الورود داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول