اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رونمایی از کتاب «دوباره فردوس»/ روایتی از حضور رهبر انقلاب در زلزله فردوس

کتاب «دوباره فردوس» روایت خاطرات و حضور جهادی مقام معظم رهبری در زلزله فردوس، با حضور مسؤولان کشوری و استانی در اجلاسیه ملی جهادگران رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «دوباره فردوس»/  روایتی از حضور رهبر انقلاب در زلزله فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد حضور جهادی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در واقعه زلزله فردوس در شهریورماه سال ۱۳۴۷، رویداد ملی اجلاسیه جهادگران، با حضور مسؤولان کشوری و لشکری در شهرستان فردوس برگزار شد.

در این مراسم از کتاب «دوباره فردوس» که روایتی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خدمات جهادی ایشان در آن ایام است، رونمایی شد.

این کتاب 240 صفحه‌ای، با حضور 40 راوی، به قلم سید علیرضا مهرداد نوشته شده و برای اولین‌ بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال۱۳۴۷ به رشته تحریر در آمده است.

کتاب دوباره فردوس در دو بخش حضور رهبر انقلاب در 13 شهریور سال 47 و قرار گرفتن در جمع مردم همچنین سفر دوم رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری به این شهرستان نوشته شده است.

به گزارش فارس، اجلاسیه ملی جهادگران با حضور مخبر معاون اول رئیس‌ جمهور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و قناعت استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مهمانان کشوری، شماری از مدیران، حدود هزار جهادگر و عموم مردم صبح امروز در شهرستان فردوس آغاز بکار کرد. این رویداد ملی به یاد اولین اردوی جهادی کشور که با حضور مقام معظم رهبری و جمعی از طلاب مشهد در سال ۱۳۴۷ در شهرستان فردوس رقم خورده، برگزار شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول