اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آتش‌سوزی گسترده ۸ غرفه میوه و تره‌بار در آمل/ حریق تلفات جانی نداشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به آتش‌سوزی گسترده صبح امروز در ۸ غرفه بزرگ میوه و تره‌بار در مرکز این شهرستان، گفت: پس از اطفای شعله‌های آتش از سرایت آن به مناطق مسکونی و تجاری جلوگیری شد.

آتش‌سوزی گسترده ۸ غرفه میوه و تره‌بار در آمل/ حریق تلفات جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله اسماعیلی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در بازار قدیمی میوه و تره‌بار این شهرستان اظهار کرد: گزارش حریق ساعت ۵ و ۵۴ دقیقه بامداد امروز پس از تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: در تماس تلفنی محل آتش‌سوزی در بتدای بلوار طالب آملی دریای ۴ گزارش شده و بلافاصله ۱۵ آتش‌نشان مراکز مختلف وارد میدان شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به اینکه این حادثه در منطقه مسکونی و تجاری اتفاق افتاد، تصریح کرد: چهار دستگاه سنگین اطفا حریق از سه ایستگاه آتش‌نشانی در این عملیات بکارگیری شدند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان در این حادثه آتش‌سوزی به اطفای ۸ غرفه بزرگ میوه و تره بار به همراه سبدهای میوه و تجهیزات واقع در بازار که درگیر زبانه‎های آتش بودند پرداختند و مانع پیشروی شعله‌های آتش به دیگر غرفه‌ها و منطقه مسکونی شدند.

اسماعیلی با اعلام اینکه حادثه حریق بازار آمل تلفات انسانی نداشت ولی خسارت‌های مالی فراوانی ایجاد کرد، گفت: علت حادثه پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان از اتفاق تلخ سرایت آتش به تمام بازار و مناطق مسکونی اطراف آن جلوگیری شد تا شاهد اتفاقات ناگوار دیگر نباشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول