اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| درخواست تسریع در احداث متروی «واوان» اسلامشهر

مخاطبان فارس من با ثبت پویشی درخواست پیگیری تسریع در احداث متروی واوان شهرستان اسلامشهر را دارند.

فارس من| درخواست تسریع در احداث متروی «واوان» اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مخاطبین فارس من پویشی تحت عنوان «پیگیری تسریع در احداث ایستگاه متروی واوان» در سامانه فارس من ثبت کرده و خواستار بهره‌برداری هرچه سریع‌تر ایستگاه متروی واوان شده‌اند.

در این پویش آمده است: پس از افتتاح ایستگاه متروی فرودگاه امام(ره) در سال ۹۶، وعده‌های مختلفی در خصوص افتتاح ایستگاه واوان توسط مسئولین داده شد که آخرین وعده افتتاح ایستگاه واوان در خرداد سال ۱۴۰۰ بوده است. اما پس از گذشت ۱۴ ماه هیچ اتفاقی در خصوص احداث این ایستگاه صورت نگرفته است.

در این راستا ثبت کننده پویش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران بیان کرد: چندین سال است که مسئولین مختلف، وعده احداث ایستگاه متروی واوان را به مردم این منطقه داده‌اند، اما هیچکدام از آن وعده‌ها تاکنون عملی نشده است.

وی با بیان آن‌که محل احداث مترو در موقعیت مناسبی از لحاظ دسترسی قرار دارد، افزود: شهرک واوان جمعیتی در حدود ۱۲۰ هزار نفر دارد که روزانه تعداد قابل توجهی از مردم این شهرک برای فعالیت‌های شغلی و غیره به شهر تهران مراجعه می‌کنند. به همین دلیل ساخت متروی واوان تاثیر قابل توجهی در تسهیل تردد مردم این منطقه خواهد داشت.

ثبت کننده پویش تاکید کرد: از مسئولان درخواست پیگیری موضوع را داریم چرا که با توجه به هزینه های بالای رفت وآمد، افتتاح این ایستگاه کمک زیادی به مردم می‌کند.

به گزارش فارس، ایستگاه واوان در خط  متروی شهری تهران پرند واقع شده که برای افتتاح این ایستگاه ابتدا لازم است متروی تهران پرند راه‌اندازی شود که تا کنون تست سرد آن انجام شده و به گفته استاندار تهران تا پایان سال ۱۴۰۱ تست گرم آن نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول