اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توسعه و تجهیز مدارس توسط شهرداری تهران

شهردارمنطقه ۱۳ تهران از توسعه و تجهیز مدارس در راستای طرح استقبال از مهر خبر داد.

توسعه و تجهیز مدارس توسط شهرداری تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره طرح استقبال از مدارس اظهارداشت: نقش مهم مدارس در انتقال دانش، مفاهیم و مهارت به دانش آموزان از یکسو و آموزش حقوق و تکالیف شهروندی در مسیر رشد روحی و جسمی دانش آموزان از سوی دیگر مد نظر قرار دارد.

وی گفت: شهرداری منطقه ۱۳ در راستای سیاست‌های شهرداری تهران، به منظور ایجاد تعامل دوسویه و رسیدن به هدف اصلی خود در زمینه آموزش‌های شهروندی در مدارس، با برقراری تعامل دوسویه با آموزش و پرورش به حمایت از مدارس در زمینه های عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و مناسب سازی می پردازد. 

شهردار منطقه 13 تهران با بیان اینکه، حدود ۱۴۶ مدرسه در منطقه ۱۳ فعالیت می‌کند افزود: طبق نیاز سنجی صورت گرفته از سوی اداره آموزش‌های شهروندی وانعقاد تفاهم نامه،مشارکت و همکاری در انجام فعالیت های عمرانی با رویکردهای کمک به مقاوم سازی مدارس در برابر زلزله، تعمیر و نگهداری ساختمان مدارس و  تاسیسات و تجهیزات ساختمانی مدارس آن، فعالیت‌های تجهیزی مدارس در زمینه فرهنگی و کتابخانه های مدارس، فعالیت های برنامه ای با رویکرد فعالیت های آموزشی،مناسبتی، تفریحی ـ فرهنگی است.

 احمدی ادامه داد : آموزش و پرورش منطقه ۱۳ نیز تعهداتی جهت همکاری با شهرداری در خصوص فعالیت های عمرانی و تجهیزی، برگزاری طرح شهردار مدرسه و.. دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول