اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تعامل بهورزان با مردم دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی را افزایش داده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در کشور از جمله دستاوردهای بزرگی است که با بهره‌گیری از تعامل و ارتباط صمیمانه و مستمر بهورزان با مردم حاصل شده است.

تعامل بهورزان با مردم دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی را افزایش داده است

به گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس،  علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در کشور از جمله دستاوردهای بزرگی است که با بهره‌گیری از تعامل و ارتباط صمیمانه و مستمر بهورزان با مردم حاصل شده است.

متن این پیام به شرح زیر است:فرا رسیدن دوازدهم شهریور ماه، فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت مقام بهورزان که سهم بسزایی در ارتقای شاخص‌های سلامت و توسعه، محرومیت‌زدایی از کشور و عدالت ورزی در سلامت دارند.

اجرای راهبردها و برنامه‌های کلان نظام سلامت کشور، هیچگاه بدون همراهی و همگامی یکایک ارکان نظام سلامت تحقق نمی‌یابد و بخش بزرگی از توفیقات به دست آمده در این عرصه نیز مرهون خدمات بهورزانی است که به عنوان پیشگامان نظام مراقبت‌های اولیه سلامت، در روستاهای دور و نزدیک تلاش می‌کنند.

کاهش مرگ و میر کودکان و مادران، پوشش کامل واکسیناسیون و تسهیل دسترسی مردم  به خدمات بهداشتی و درمانی در کشور از جمله دستاوردهای بزرگی است که با بهره‌گیری از تعامل و ارتباط صمیمانه و مستمر بهورزان با مردم حاصل شده است.
ضمن تبریک به یکایک بهورزان به ویژه بهورزان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و قدردانی از تلاش‌های آنان که در سختترین روزهای مبارزه با کرونا نیز همپای سایر کادر بهداشت و درمان کشور، لحظه‌ای از خدمت به هموطنان دریغ نکردند، سلامت، پیروزی و بهروزی آنان را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول