اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

احتمال یک‌طرفه شدن کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک، گفت: امروز احتمال دارد محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان اعمال شود.

احتمال یک‌طرفه شدن کندوان

به گزارش خبرگزاری فارس از  ساری، یدالله جهان‌تاب درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: شاهد ترافیکی پرحجم در مسیرهای خروجی شمال هستیم.

وی افزود: با توجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای شمال شاهد بودیم انتظار داریم بعدازظهر امروز نیز بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال یک‌طرفه شدن محور کندوان، بیان کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان عصر امروز در دستور کار دارد که این محدودیت در صورت افزایش حجم ترافیک اجرا می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز  پلیس است، گفت: شهروندان باتوجه به اعلام انسداد محورهای شمال و تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت راه‌ها و اعلام محدودیت‌های ترافیکی آگاه شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول