اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعزام ۲ بالگرد اطفای حریق به تالاب انزلی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به رایزنی استاندار گیلان با وزیر کشور در خصوص اعزام بالگرد آبپاش به گیلان گفت: با عنایت به پیگیرهای صورت گرفته 2 فروند بالگرد با سبد آبپاش از استان البرز به تالاب بین‌المللی انزلی اعزام شده و اکنون در محل هستند.

اعزام ۲ بالگرد اطفای حریق به تالاب انزلی

امیر مرادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ادامه‌دار بودن حریق در تالاب بین‌المللی انزلی اظهار کرد: تالاب بین‌المللی انزلی یکی از مهمترین تالاب‌های کشور است که همواره مورد سوء استفاده سودجویان قرار گرفته و دچار حریق می‌شود.

وی با اشاره به میزان شدت حریق ایجاد شده در تالاب بین المللی انزلی گفت: حریق در ۴۰ هکتار از اراضی تالاب انزلی ایجاد شده ولی علیرغم وجود تمامی امکانات اطفای حریق، به دلیل باتلاقی بودن مسیر امکان اطفاء بدون بالگرد وجود ندارد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به رایزنی استاندار گیلان با وزیر کشور در خصوص اعزام بالگرد آبپاش به گیلان بیان کرد: با عنایت به پیگیرهای صورت گرفته ۲ فروند بالگرد با سبد آبپاش از استان البرز به تالاب انزلی اعزام شده و اکنون در محل هستند. 

مرادی با تاکید بر لزوم توجه به بررسی دقیق‌تر میزان خسارت وارد شده به تالاب بین المللی انزلی افزود: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارت وارد شده به تالاب انزلی وجود نداشته و تیم‌های ارزیاب در منطفه حضور داشته و میزان خسارت و همچنین عمدی و یا غیر عمدی بودن آتش سوزی به زودی مشخص می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول