اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برترین‌های مسابقات اسکیت سرایان معرفی شد

پرونده مسابقات قهرمانی اسکیت نونهالان دختر و پسر گرامیداشت هفته دولت شهرستان سرایان با معرفی نفرات برتر بسته شد.

برترین‌های مسابقات اسکیت سرایان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته دولت اسکیت شهرستان سرایان برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها  مسابقات ۵۰ نونهال دختر و پسر اسکیت‌باز سرایانی در سه بخش فری جامپ و اسپید اسلالوم و بتل در سالن ورزشی نشاط این شهرستان با داوری منیب احمدی مقدم و مصطفی شبانی به رقابت پرداختند.

پرونده مسابقات اسکیت دختران رده سنی متولدین ۱۳۸۰ شهرستان سرایان در ماده  بتل با قهرمانی آرزو داروغه، نایب قهرمانی فاطمه بهاری و مقام سومی سوگل جمعگی بسته شد و در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین ماده با برتری یلدا سمیعیان، فروغ سادات فرخی، الینا دهقان و پرستش کریمی بسته شد.

در بخش پسران رقابت‌های اسکیت ماده بتل پسران رده سنی متولدین ۱۳۸۰، صادق شریف زاده، احسان گلی و مصطفی عربی بر سکوی اول تا سوم ایستادند و در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین ماده نیز امیرحسین بیهقی، رسول کربلایی و امیرعلی پهلوان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات اسپید اسلالوم بخش دختران رده سنی متولدین ۱۳۸۰ شهرستان سرایان با قهرمانی آرزو داروغه، مقام دومی فاطمه زهرا علیپور و رتبه سوم عاطفه بخشی به پایان رسید و در رده سنی متولدین۱۳۹۰ این ماده نیز پرستش کریمی، آنیتا صادقی زاده و یسنا سمیعیان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در رشته اسپید اسلالوم پسران رده سنی  متولدین ۱۳۸۰ این دوره از مسابقات، محمد صادق شریف زاده، مصطفی عربی و مهدی زیوری حائز رتبه‌های برتر شدند و  در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین ماده ورزشی نیز یاسین کربلایی، رسول کربلایی و محمدامین عربی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات قهرمانی اسکیت شهرستان سرایان در فری جامپ بخش پسران رده سنی متولدین۱۳۸۰ با قهرمانی محمدصادق شریف زاده و رتبه‌بندی مهدی کاظمی و مصطفی عربی به خط پایان رسید و در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین رویداد ورزشی نیز رسول کربلایی، امیر علی پهلوان و محمد امین عربی حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی اسکیت شهرستان سرایان گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان اداری و ورزشی این شهرستان از نفرات برتر هر‌ ماده با حکم، مدال و هدایای ارزنده‌ای تجلیل شد.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول