اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

ارتش هفت موکب مرزی برای ارائه خدمات به زائران اربعین ایجاد کرده است

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش برای ارائه خدمات به زائران هفت موکب مرزی ایجاد کرده است، گفت: هزار نفر از مجموعه ارتش نیز آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

ارتش هفت موکب مرزی برای ارائه خدمات به زائران اربعین ایجاد کرده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  امیر سرتیپ دوم تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با رادیو اربعین در ارتباط با برنامه‌های ارتش برای گرامیداشت اربعین اظهار کرد: ما در مجموعه ارتش به دو شکل در مورد ایام اربعین حسینی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بخشی از این برنامه‌ریزی‌ها برای خانواده‌ بزرگ ارتش اعم از کارکنان و خانواده ایشان، و برادران سرباز  ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در این زمینه می‌توان به  برپایی موکب‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و تشکیل حلقه‌های معرفت برای تبیین اهمیت و عظمت اربعین حسینی اشاره کرد.

وی همچنین با بیان این‌که «برنامه ریزی دیگر ارتش، ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و  همراهی با مردم در این ایام است، افزود: ارتش در همین چارچوب در مرزهای کشور ۷ موکب مرزی در مرزهای باشماق، تمرچین، خسروی، مهران، چذابه، شلمچه و میرجاوه (برای زائران پاکستانی) ایجاد کرده‌ و همچنین استقرار بیمارستان و آشپزخانه‌های صحرایی و پخت نان، ایجاد ایستگاه‌های خدماتی، ارسال تجهیزات آبرسانی و سردخانه‌ای و پیش‌بینی پارکینگ‌های خودرویی از مجموعه اقدامات ارتش برای ارائه خدمات به زائران عزیز اربعین حسینی است.

 معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: هزاران نفر از مجموعه ارتش آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در نقاط مختلف به ویژه موکب‌های مرزی هستند.

سرتیپ دوم تقی خانی افزود: امسال شمار قابل توجهی از ارتش جمهوری اسلامی ایران  داوطلب راهپیمایی عظیم اربعین از دانشگاه‌ها، کارکنان و خانواده‌های ارتش بوده‌اند. 

وی در پایان گفت: یکی از وظایف اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حفظ امنیت زائران و مرزهای کشور است که  با همراهی و همدلی سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی کشور، تمام تلاش خود را برای انجام این ماموریت و مسئولیت به کار خواهد بست تا مانند همیشه امنیت کامل در مرز های کشور حاکم باشد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول