اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حیدری: موافق ماندن اسکوچیچ هستم / تاج صحبتی در خصوص بازگشت کی‌روش نکرد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ما موافق ماندن اسکوچیچ هستم و تاج نیز صحبتی در خصوص بازگشت کی‌روش نکرد.

حیدری: موافق ماندن اسکوچیچ هستم / تاج صحبتی در خصوص بازگشت کی‌روش نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس، طهمورت حیدری پس از مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر گفت: خوشحال شدم برای اولین بار کاپ جام جهانی قطر به ایران آمد. برنامه خیلی زیبایی بود و ما هم افتخار می‌کنیم به تیم ملی کشورمان و امیدواریم برای اولین بار هم بتواند با درایتی که انجام خواهد شد، به مرحله حذفی صعود کند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید با تکمیل هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اتفاقات بهتری رخ خواهد داد و حمایت‌های خوبی خواهد شد، برنامه ریزی شده و مطمئن باشید که برنامه‌ها اعلام خواهد شد. بازی های تدارکاتی برای تیم ملی پیش‌بینی شده و حتما با انرژی بیشتری دوستان جدید انجام خواهد داد.

حیدری در خصوص تغییر کادر فنی و بازگشت احتمالی‌ کی‌روش گفت: نظر آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مهم است ولی آن چیزی که تاج صحبت کردند حمایت از تیم ملی ،  بازی‌های تدارکاتی و صعود به مرحله حذفی است.

او در پاسخ به اینکه آیا نظر تاج، آمدن کی‌روش است، گفت: آقای تاج در این مورد هیچ صحبتی نکرده‌اند. آن صحبت‌ها برای تبلیغاتش بود ولی در جلسه هیات رئیسه این مسائل مطرح نشد و هدفشان این است که از تیم ملی حمایت شود.

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا پای برکناری اسکوچیچ را امضا می‌کند یا خیر، اظهار داشت: اصلا چنین بحثی مطرح نشده است. من شخصا قائل به امضای قبلی خودم هستم و معتقدم که آقای اسکوچیچ باید در تیم ملی تا پایان جام جهانی بماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول