اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جهادگران دامپزشکی در مسیر خدمت به مناطق محروم/ حضور ۱۵۳ دامپزشک جهادی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران، رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان‌جنوبی آغاز و ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی از این رزمایش بهره‌مند خواهند شد.

جهادگران دامپزشکی در مسیر خدمت به مناطق محروم/ حضور ۱۵۳ دامپزشک جهادی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اصغرزاده، مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران، فردا جمعه ۱۱ شهریور ماه رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان‌جنوبی آغاز می‌شود.

وی از حضور ۱۵۳ دامپزشک بومی و غیر بومی در خراسان‌جنوبی خبر داد و بیان داشت: این رزمایش با همکاری بسیج سازندگی، استانداری، دامپزشکی، امور عشایری، بسیج عشایری و بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۴۰ اکیپ شامل ۱۲ اکیپ غیربومی و ۲۸ اکیپ بومی در این رزمایش حضور دارند، مطرح کرد: این اکیپ‌ها شامل دکتر دامپزشک، کارشناس دامپزشک، کاردان، تکنسین و ناظر شرعی است.

اصغرزاده مطرح کرد: ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی از این رزمایش بهره‌مند خواهند شد و دامپزشکان جهادگر خدماتی از جمله واکسیناسیون، سم‌پاشی، ضدعفونی، درمان و آموزش در مورد بیماری‌های مشترک بین انسان و دام ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق هدف‌گذاری انجام شده ۷ هزار و ۵۶۹ رأس رام مورد خدمات جهادی دامپزشکان قرار خواهند گرفت، افزود: همچنین ۸ هزار و ۷۵۸ خانوار از نکات آموزشی بهره‌مند می‌شوند و تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را استان تأمین کرده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش محدود به این سه روز نخواهد بود و در تمام سال فعالیت دامپزشکان ادامه خواهد داشت و مرحله دوم رزمایش مهرماه همزمان با هفته دامپزشکی در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول