اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

یزدانی: نمی‌توان از حالا آینده را پیش‌بینی کرد/برای مسابقات جهانی آماده‌ام

دارنده مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: شرایط خوبی برای مسابقات جهانی دارم اما همه چیز روز مسابقه مشخص می‌شود.

یزدانی: نمی‌توان از حالا آینده را پیش‌بینی کرد/برای مسابقات جهانی آماده‌ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن یزدانی در حاشیه مراسم اهدای مدال کمیل قاسمی، اظهارداشت: ما در اتحادیه جهانی کشتی کسانی را نداشتیم این اتفاقات افتاد. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و بچه‌ها با خوشرنگ‌ترین مدال بتوانند پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورده و مردم را خوشحال کنند. به کمیل قاسمی تبریک می‌گویم که بعد از سالها به این مدال رسید. پروسه‌ای بود که طی شد و این مدال برازنده آقا کمیل است.

آزادکار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی درباره آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جهانی و وضعیت اردو، عنوان کرد: شرایط خوب است. فشارها در اردوی قبل بود که تمام شد. به مرحله ریکاوری می‌رویم و برای مسابقات جهانی آماده می‌شویم. من هم شرایط خوبی دارم اما همه چیز در مسابقات مشخص می‌شود.

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از حالا قول مدال طلای المپیک پاریس را گرفت، گفت: هر چه خدا بخواهد. نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد اما اگر دوبنده ملی را آن زمان کسب کنم سعی می‌کنم خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم. 

وی در مورد اینکه آیا دادن طلای المپیک به قاسمی می‌تواند نماد ورزش پاک باشد، خاطرنشان کرد: بله همین طور است. با این حرکت نشان دادند که پاک‌ترین‌ها مدال خوشرنگ المپیک را می‌گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول