اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

خرید 11 میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان‌های استان ایلام

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 1500 قلم در قالب ۱۳۰ عنوان تجهیزات با مبلغ 11 میلیارد تومان برای هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان به مناسبت هفته‌ی دولت خریداری و ارسال شد.

خرید 11 میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان‌های استان ایلام

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برای مهر ماه سال جاری قریب به ۶ هزار هنرجو در ۷۵ هنرستان و در ۵۵ رشته محل مشغول تحصیل خواهند بود که سهم ورودی پایه های دهم ۳ هزار هنرجو است یعنی بیش از ۳۰ درصد دانش آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه را به خود اختصاص خواهند داد.

وی از اعزام کاروان تجهیزات سرمایه ای هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان به تمامی شهرستان های استان خبر داد و افزود: برای خرید این تجهیزات مبلغی نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است که امیدواریم با توزیع تجهیزات مذکور شاهد تحولات کمی و کیفی در آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش استان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: ۱۵۰۰ قلم در قالبی بالغ بر ۱۳۰ عنوان تجهیزات و کالای سرمایه‌ای برای گروه های درسی رایانه، برق، مکانیک خودرو، حسابداری، تربیت کودک، خیاطی، ساختمان، معماری، گرافیک و فتوگرافیک، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و تاسیسات هستند که به مناسبت هفته دولت در اختیار هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش قرار می گیرند.

درویشی گفت: این تجهیزات با توجه به بروز آوری و تامین بخشی از تجهیزات زیر ساختی و کارگاهی هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش استان و با همکاری اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تامین شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول