اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

6 پروژه شهری در شهمیرزاد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

6 پروژه شهری در شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

6 پروژه شهری در شهمیرزاد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، صبح امروز در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از صحن امام‌زاده یحیی (ع) شهمیرزاد عنوان شد که این طرح با هدف ایجاد پایگاه فرهنگی با رویکرد گردشگری اجرا شده است.

صحن امام‌زاده یحیی (ع) شهمیرزاد با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و در وسعت ۶۵۰ مترمربع توسط شهرداری شهمیرزاد احداث شده است.

همچنین آیین افتتاح و بهره‌برداری از استخر ذخیره آب پارک امیرکبیر شهمیرزاد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان انجام شد.

این پروژه با هدف تأمین آب موردنیاز زمین‌های کشاورزی و فضای سبز شهری به وسعت یک هزار و 800 مترمربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال توسط شهرداری شهمیرزاد اجرا شده است.

بهره‌برداری از بوستان گل‌های شهمیرزاد نیز انجام شد. این پروژه با هدف تأمین نشاط و شادابی و افزایش سرانه فضای سبز به وسعت ۷۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال توسط شهرداری شهمیرزاد اجرا شده است.

چمن مصنوعی فوتبال هم توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان کلنگ‌زنی شد.

این پروژه با هدف ترویج فرهنگ ورزش و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به وسعت یک هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال توسط شهرداری شهمیرزاد اجرا می‌شود.

آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح پیاده‌روسازی سنتی کوچه آینه‌بندان هم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صورت گرفت.

این پروژه با هدف توسعه صنعت گردشگری به وسعت ۴۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط شهرداری شهمیرزاد با مشارکت خانواده شهید سلامت دکتر عبدالرضا رودباری اجرا شد.

طرح سنتی‌سازی محله محرم‌دشت هم افتتاح شد. این پروژه با هدف توسعه صنعت گردشگری به وسعت یک هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ هشت میلیارد ریال توسط شهرداری شهمیرزاد اجرا شده است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول