اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی جهان| عبدالعزیز: شاهد یک مبارزه عالی بودیم/ تنها ستاره زمین نبودم

کاپیتان تیم ملی والیبال هلند گفت: تنها من ستاره این دیدار نبودم چرا که همه اعضای تیم به نحو احسن تلاش خود را کردند.

والیبال قهرمانی جهان| عبدالعزیز: شاهد یک مبارزه عالی بودیم/ تنها ستاره زمین نبودم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیمیر عبدالعزیز کاپیتان تیم ملی والیبال هلند پس از پیروزی این تیم مقابل ایران اظهار داشت: این دیدار برای ما بسیار عالی بود. فکر می کنم یک مبارزه بسیار عالی را شاهد بودیم. هر دو تیم به خوبی مبارزه کردند و یک بازی زیبا را شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: تنها من ستاره این دیدار نبودم چرا که همه اعضای تیم به نحو احسن تلاش خود را کردند تا پیروز این مسابقه باشیم. اما در مورد بازی بعدی هم بایستی بگویم که همین حالا می شنوم که ممکن است با کدام تیم ها در دور بعدی رو به رو شویم. حالا می خواهیم کمی استراحت کنیم و بعد به حریف بعدی فکر کرده و برای آن دیدار آماده شویم.

کاپیتان تیم ملی هلند در خصوص ست چهارم بیان کرد: ما به تلاش خود ادامه دادیم. با این که در امتیازات عقب بودیم به تلاش و جنگیدن خود ادامه دادیم و این کاری بود که بایستی انجام می شد. در نهایت نیست مزد زحمت خود را گرفتیم و پیروز شدیم. ایران نیز در این دیدار خوب کار کرد و همانطور که دیروز گفتم تیم ملی والیبال ایران کیفیت بالایی را دارد. از این بابت مطمئن هستم که در ادامه مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول