اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی جهان| ترهورس: ایران بسیار قدرتمند و باکیفیت است/ با شانس پیروز شدیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند مسابقه با ایران را بسیار سخت ارزیابی کرد و گفت: ایران تیم قدرتمند و باکیفیتی است و با کمی شانس مقابل این تیم پیروز شدیم.

والیبال قهرمانی جهان| ترهورس: ایران بسیار قدرتمند و باکیفیت است/ با شانس پیروز شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیس ترهورس پس از پیروزی تیمش مقابل ملی‌پوشان والیبال ایران اظهار داشت: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه با سرویس های خوب و دفاع های عالی، ایران را تحت فشار گذاشتیم و موفق شدیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره ست چهارم این دیدار افزود: در ابتدای این ست و با توجه به برتری دو بر یک هلند در ست شماری، تیم ملی والیبال ایران تمام ظرفیت خود در سرویس به شکل خوبی به کار گرفت و توانست تیم برتر میدان باشد. اما در ادامه ما این روند را معکوس کردیم و در سرویس و دفاع به ایران فشار آوردیم. همچنین توپ های بیشتری را در دفاع لمس کردیم و این موجب شد امتیازهای پیاپی زیادی کسب کنیم تا برنده این ست و این دیدار باشیم.

بازیکن شماره 4 هلند در خصوص شناختش از تیم ایران بیان کرد: از تیم ایران قبل از این مسابقات و از لیگ ملت‌ها شناخت خوبی داشتیم. از این موضوع به خوبی آگاه بودیم که تیم ملی والیبال ایران تیمی بسیار قدرتمند و با کیفیت است. شاهد این موضوع بودید که هر دو تیم به سختی تا پایان دیدار برای کسب پیروزی مبارزه کردند و در نهایت هلند با کمی شانس به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه شب نهم شهریور در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان مغلوب هلند شد تا با دو برد و پنج امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول