اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده دانشگاه شهید ستاری: از پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش و تجهیزات استفاده می کنیم

امیر سرتیپ مروی‌نام اظهارداشت: از پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش تجهیزات و فناوری‌های مدرن و نظریه‌های علمی برای آموزش دانشجویان در دانشگاه شهید ستاری بهره می‌بریم.

فرمانده دانشگاه شهید ستاری: از پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش و تجهیزات استفاده می کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای هیئت نظامی نیروی هوایی جمهوری پاکستان از فعالیت‌ها و دستاورد‌های علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در بازدید ژنرال «احمد ظهیر بابر»، فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان ضمن معرفی فعالیت‌های عمده آموزشی دانشگاه هوایی شهید ستاری، با تشریح دستاورد‌های علمی و پیشرفت‌های فناورانه این دانشگاه و با بیان اینکه ایران و پاکستان در واقع دو کشور دوست و اثرگذار در منطقه هستند، اظهار داشت: ما مفتخریم که میزبان نمایندگان نیروی هوایی پاکستان هستیم.

امیر مروی‌نام با اشاره به اینکه دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در سال ۱۳۶۷ با هدف تربیت افسرانی شایسته برای خدمت در مشاغل گوناگون تخصصی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است، تصریح کرد: این دانشگاه دوره‌های آموزشی گوناگون مربوط به نیروی هوایی ارتش را در اختیار دانشجویان و افسران در طول مدت خدمتشان قرار می‌دهد.

وی افزود: مأموریت اصلی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری آموزش دانشجویان در زمینه توانی‌ها و قابلیت‌های هوایی و فضایی و نقش آن در اقتدار ملی است. علاوه بر این برنامه‌های دانشگاه عمدتا بر دانش و توانایی‌های مورد نیاز جهت توسعه بکارگیری فرماندهی و حمایت قدرت هوایی و فضایی در بالا‌ترین سطح متمرکز شده است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری تصریح کرد: این برنامه‌ها همچنین در بر طرف ساختن نیاز‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه‌های دانشی، مهارتی، نگرشی و در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، فنی و مدیریتی تاکید می‌کند و از سوی دیگر دانشگاه به تحقیق و تفحص در حوزه‌های مختلف علمی از قبیل هوا فضا، برق، رایانه، هوانوردی و ... می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه امروزه با استفاده از آخرین تغییرات علم و فناوری این دانشگاه از پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش تجهیزات و فناوری‌های مدرن و نظریه‌های علمی برای آموزش دانشجویان خود بهره می‌بریم، خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد دانش‌آموختگان دانشگاه نشان می‌دهد که آن‌ها مسئولیت تخصصی خود را به گونه‌ای اثربخش در مشاغل عملیاتی و فرماندهی انجام می‌دهند و این بهترین شاخص برای اثربخشی نظام آموزشی این دانشگاه به شمار می‌رود.

در پایان این دیدار فرمانده نیروی هوایی پاکستان و هیئت همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه هوایی و تبادل هدایا و عکس یادگاری دانشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول