اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های نیمه تمام فردوس با مصوبات سفر دولت

فرماندار فردوس با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اقدامات خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفت و از مصوبات سفر تأمین اعتبار شد.

تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های نیمه تمام فردوس با مصوبات سفر دولت

فرماندار فردوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: پروژه‌های شاخص در هفته دولت در این شهرستان اثرگذار در حوزه اشتغال و مسکن بوده است.

مهدی روشن با بیان اینکه پروژه‌هایی که در دست فرآوری بوده واحدهای معدنی با حضور سرمایه‌گذاران آغاز عملیات اجرایی آن در طی این هفته انجام شد، تصریح کرد: در بحث فرآوری واحد معدنی مس و فلورین و پروژه‌هایی در بحث مسکن مربوط به طرح نهضت ملی مسکن با ۴۳۰ واحد در شهرستان آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد.

فرماندار فردوس با اشاره به افتتاح برخی از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان در طی هفته دولت گفت: این پروژه‌ها در زمینه دندان پزشکی، ساختمان اورژانس و راه‌اندازی مراکز جامع سلامت در یک روستا و شهر باغستان بوده است.

روشن افزود: در طی هفته دولت امسال در بحث گازرسانی، برق‌رسانی و زیباسازی معابر شهری پروژه‌های خوبی پیش‌بینی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اقدامات خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفت و از مصوبات سفر تأمین اعتبار شد.

فرماندار فردوس به اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی شهرستان فردوس اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این اجلاسیه در مورخ 13 شهریورماه در فردوس در حال شکل‌گیری بوده و از اقدامات خوبی بوده که دولت با همکاری مردم انجام می‌دهد و امید است منشأ خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول