اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شجره صالحین زمینه‌ساز ظهور مهدی(عج) است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بی‌بصیرتی سبب شده که از بچه مسلمان داعش می‌سازند و این‌ها نماز هم می‌خوانند ولی بصیرت ندارند و نمی‌دانند چکار می‌کنند.

شجره صالحین زمینه‌ساز ظهور مهدی(عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با سرمربیان و اساتید شبکه تربیتی صالحین سرایان اظهار داشت: به همان اندازه که خراسان‌جنوبی یک قطب فرهنگی شناخته شده در کشور است، منطقه سرایان نیز یک قطب ویژه فرهنگی است.

وی شجره طیبه صالحین و حرکت پربرکت بسیج را دو طرح کارساز دانست و تصریح کرد: صالح بودن امر فرهنگی و درونی است و بسیجی بودن یک حرکت صالح بیرونی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: جبهه‌ای که با کفر جهانی و استعماگران ستمگر و نوع بشر امروز را نجات می‌دهد و پای خودش قرص است، قوام آن به تفکر بسیجی و بصیرت صالحین بستگی دارد.

عبادی با بیان اینکه این جبهه تنها مبارزه نمی‌کند بلکه بصیرت دارد، افزود: هدف را اشتباه نمی‌گیرد چراکه این مسئله امروز و دیروز نیست بلکه مسئله فراگیر در زندگی بشر است.

وی با اشاره به دوران صدر اسلام و دوران آخرالزمان اضافه کرد: در مدینه مسجد ضرار ساخته می‌شود که کمین‌گاه آن‌هایی است که می‌خواهند با خدا بجنگند و آن‌ها به اتکاء بی‌بصیرتی عده‌ای این کار را می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بعد از رحلت پیامبر(ص) جنگ‌ها و بدعت‌هایی آغاز می‌شود، تصریح کرد: این‌ها نرخ تاریخ است و همه آن را می‌دانند.

عبادی یادآور شد: عده‌ای که تا دیروز کنار پیغمبر می‌جنگیدند به اتکاء عده‌ای بی‌بصیرت مسائل را تحریف کردند و صحابه پیامبر(ص) را به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه بی‌بصیرتی و بی‌تقوایی سبب شده اکنون در مقابل خاندان پیغمبر(ص) بایستند، ادامه داد: زمان تغییر کرده، اشخاص تغییر کردند ولی ملاک‌ها همان است و استعمارگرها از بیرون می‌آیند و فاصله ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه افرادی برای پذیرایی از کفار، مشرکین، منافقین و استعمارگرها خدمت می‌کنند، افزود: بی‌بصیرتی سبب شده که از بچه مسلمان داعش می‌سازند و این‌ها نماز هم می‌خوانند ولی بصیرت ندارند و نمی‌دانند چکار می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه مردم یمن برای حقشان قیام کردند و پیروز شدند، اضافه کرد: حدود ۸۰ سال از غارت فلسطین گذشته و بی‌بصیرتی بدتر از این وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن مشغول غارت است، گفت: از ۲۰۰ سال پیش که آمدند هر مانعی را بر می‌دارند، نه عقل، نه شرع، نه دین و نه قوانین بین‌الملل مانع آن‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همین اکنون آمریکا مشغول غارت در سوریه است، تصریح کرد: اکنون گندم‌ها و نفت مردم را می‌دزد و این بی‌بصیرتی است و وقتی جامعه‌ای سرگردان شد و هدفش را از دست داد به آن شبیخوان می‌زنند و از خود آن‌ها علیه آن‌ها استفاده می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه در داخل ایران، آمریکا و صهیونیست هیچ‌کاره هستند، یادآور شد: این کشورها مانند شیطان وسوسه می‌کنند و فتنه آن ها را خودی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه حرکت شجره صالحین بسیج در مبارزات اشاعه بصیرت می‌کند، ادامه داد: این شجره سر از کشورهای دیگر نیز درآورده و سوریه، عراق و لبنان را همین تفکر نجات داد.

نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه توسعه و تعمیق این فرهنگ‌ها و این حرکت الهی زمینه‌ساز مهدی(عج) می‌شود، افزود: آنچه از دست مسؤولان ساخته باشد باید انجام شود.

عبادی با اشاره به دوران پیش از انقلاب اضافه کرد: در آن زمان امام(ره) در تبعید بود و امکانات هم در دست طاغوت بود و حداکثر امکانات جان یک جوان بود که اطلاعات امام(ره) را منتقل می‌کرد.

وی با بیان اینکه اکنون امکانات باید فراهم شود، خاطرنشان کرد: بشر در دست وحشی‌‌گری‌ها گیر کرده و باید نجات پیدا کند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول