اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حضور نماینده ولی فقیه در لرستان در تمرینات خیبر/ شاهرخی: مسوولان از خیبر حمایت کنند تا به لیگ برتر صعود کند

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در تمرینات تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم گفتگو کرد.

حضور نماینده ولی فقیه در لرستان در تمرینات خیبر/ شاهرخی: مسوولان از خیبر حمایت کنند تا به لیگ برتر صعود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در تمرینات تیم فوتبال خیبر حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی این تیم دیدار کرد.

 

امام جمعه خرم‌آباد در جمع بازیکنان خیبر با بیان اینکه خداوند توفیق داد امروز در محل تمرین تیم خیبر لرستان حضور پیدا کردیم، اظهار داشت: استان لرستان در حوزه ورزش سابقه کهنی دارد.

وی با بیان اینکه لرستان قهرمانان پرافتخاری را تقدیم کشور کرده است، افزود: در ورزش فوتبال نیز در دوره‌های مختلف لرستان، افراد نام و نشان داری دارد که در سطح کشور و فراتر از کشور به چهره‌های ملی و شناخته شده‌ای تبدیل شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: همه ما وظیفه داریم که ورزش و سلامت جسم و روح را تبلیغ کنیم، بسترهای مناسب را برای فعالیت‌های ورزشی فراهم کنیم.

شاهرخی با تاکید بر اینکه تیم خیبر نیز، تیمی با سابقه است و در استان و کشور شناخته شده است، افزود: در دوره‌های مختلف نیز تمام توان خودش را برای موفقیت به کار گرفته است، به خصوص در سال گذشته و امسال مشاهده می‌کنیم که ظرفیت‌های خوبی به کار گرفته است، جوانان و امیدهای خوبی را نیز در تیم جمع آوری کرده است.

وی با اشاره به وضعیت خیبر و اینکه بازیکنان لرستانی و استان‌های دیگر را برای تیم جذب کرده‌اند و تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی در تیم کنار هم قرار گرفته‌اند، گفت: مربی بومی، کاردان، با دانش و با تجربه نیز برای تیم به کار گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: کادر فنی خوبی هم در تیم فراهم شده است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مردم استان موظف هستیم که این تیم را یاری کنیم، بیان داشت: به خصوص مدیران و مسئولان فرهنگی، ورزشی و اقتصادی موظف هستند که تیم را یاری کنند تا تیم به لیگ برتر راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هواداران و کانون هواداران برای تیم شکل بگیرد تصریح کرد: همراه با فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و دینی کنار هم قرار بگیرند، هر چه روحیه دینی و غیرت دینی و تعصب مثبت و ارزشمند همراه با ورزشکار باشد، او را در به نتیجه رساندن یاری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه جوانان ما به جهت فیزیکی و جسمانی آمادگی لازم را برای رسیدن به موفقیت‌ها در همه عرصه‌های ورزشی دارند افزود: وقتی این آمادگی جسمانی و روحانی در کنار تجربه و دانش مربیان قرار بگیرد، باعث موفقیت می‌شود.

شاهرخی گفت: همه باید همدل و هم رأی باشیم تا تیم به موفقیت کامل نائل شود.

وی ادامه داد: البته سختی‌ها و دشواری‌هایی در مسیر هست که نباید سختی‌ها، دشواری‌ها و مشکلات خللی در اراده مستحکم ما ایجاد کند، از مربی تیم، کادر فنی، سرپرست تیم، مدیریت باشگاه خیبر تشکر و قدردانی می‌کنم، تشکر و قدردانی مسئولان و مدیران ما نیز باید این باشد که تمام همراهی‌های لازم را با این تیم به عمل آورند، بنده نیز به وظیفه خود عمل و پیگیری خواهم کرد تا مشکلاتی که بر سر راه تیم هست یکی پس از دیگری برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به کمپ تیم خیبر عنوان کرد: در رابطه با کمپ تیم خیبر به عنوان تیمی که رده چهارم دسته یک قرار گرفته و آماده برای ورود به لیگ برتر هست، به اندازه‌ای که کار توسط مسئولان و مدیریت باشگاه انجام شده قابل تقدیر است، اما در شأن و خور این تیم نیست، زیرا باید همه مدیران و مسئولان مربوطه و مدیریت ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، استاندار باید همراهی لازم را به عمل آورند تا کمپ تیم خیبر جایگاه بهتری را پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول