اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کلنگ زنی و افتتاح ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در طبس

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: همزمان با آخرین روز هفته دولت ۹ پروژه در طبس افتتاح و کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی و افتتاح ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، امروز در جریان سفر به طبس گلشن، هفته دولت را در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواند و گفت: امروز برگی دیگر از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی ورق خورد.

وی با اشاره به اینکه در قالب برنامه‌های امروز ۴ پروژه کلنگ زنی و ۵ پروژه افتتاح شد، افزود: پروژه‌های امروز با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گفته  اشرفی هزار خانوار به طور مستقیم از عواید این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

معاون استاندار تصریح کرد: جنس برخی پروژه‌ها در حوزه مبلمان شهری شامل بهسازی و زیباسازی معابر شهری است.

اشرفی افزود: بازگشایی و اتصال دو خیابان اصلی شهر طبس که از آرزو‌های دیرینه مردم به حساب می‌آید نیز از پروژه‌هایی بود که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز عملیات اجرایی یکی از مراکز آموزش صنایع دستی ویژه خواهران که از پروژه‌های مهم حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان می‌باشد نیز آغاز شد لذا لازم است از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی در خصوص تخصیص زمین و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز تقدیر شود.

معاون استاندار با اشاره به این که کارگاه چرم دوزی بانوی کارآفرین طبسی نیز در قالب این برنامه‌ها به بهره برداری رسیده، تصریح کرد: توجه به این صنایع که مورد غفلت واقع شده از بستر‌ها و ظرفیت‌های خوب سرمایه گذاری و اشتغال در طبس محسوب می‌شود.

اشرفی تأکید کرد: با توجه به زیست بوم و شرایط اقلیمی کم بارش، احیای قنوات یکی از پروژه‌های مهم و ضروری استان در بخش کشاورزی می‌باشد و در همین راستا اقدامات خوبی در استان و شهرستان طبس صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: توسعه پوشش اینترنت به مناطق روستایی هدیه‌ای از طرف دولت مردمی به مردم شهرستان طبس می‌باشد.

انتهای پیام/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول