اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فرآوری آلوئه‌ورا راهی برای گسترش تولید و اشتغال در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: اگر در حوزه فرآوری محصول آلوئه‌ورا در استان توجه شود می‌توانیم واحدهای جدیدی را وارد گود تولید کرده و افراد بیشتری در این حوزه مشغول فعالیت شوند.

فرآوری آلوئه‌ورا راهی برای گسترش تولید و اشتغال در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی در حاشیه بازدید از واحد گلخانه‌ای آلوئه ورا در مجتمع گلخانه‌ای محمدیه همراه با معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از درخواست‌های واحدهای این مجتمع گلخانه‌ای موضوع آب بوده که این درخواست را به کمیته زیربنایی استان برده‌ایم تا در شورای برنامه‌ریزی مطرح و بتوانیم مشکل این واحدها را از این طریق در داخل استان حل کنیم.

وی تصریح کرد: موضوع دوم قیمت آلوئه‌ورا بوده که باید به قیمت‌گذاری و بازاریابی این محصول نگاه ویژه صورت گیرد تا جایگاه خود را پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی ادامه داد: اگر در حوزه فرآوری این محصول در استان توجه شود می‌توانیم واحدهای جدیدی را وارد گود تولید کرده و افراد بیشتری در این حوزه مشغول فعالیت شوند.

جعفری افزود: از دیگر درخواست‌های واحدهای مجتمع گلخانه‌ای محمدیه ایجاد زیرساخت زیرگذر است.

وی با اشاره به وجود یک چاه آب که مربوط به مجتمع محمدیه بوده خاطرنشان کرد: از بابت آبی که دارد برای پساب آن استفاده می‌کنیم درخواست شده تا آب را بریز کرده و برای گلخانه از آب آن کم و در داخل این واحد تولید آلوئه ورا استفاده شود که این موضوع در دستور کار بوده که بتوانیم آن را حل کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول