اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدرسه ابتدایی روستای شعیب‌آباد پیشوا افتتاح شد

همزمان با هفته دولت، آموزشگاه زنده‌یاد احمد گرامیان در روستای شعیب‌آباد پیشوا با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدرسه ابتدایی روستای شعیب‌آباد پیشوا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، همزمان با هفته دولت، آموزشگاه زنده‌یاد احمد گرامیان در روستای شعیب‌آباد با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان و با حضور ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار پیشوا، محمد هدا‌وند بخشدار جلیل‌آباد، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، موسی‌پور رئیس اداره مشارکت‌های اداره کل، احسانی معاون اداره کل نوسازی، فرهنگیان، خیرین و مردم شهرستان پیشوا افتتاح و به بهره برداری رسید‌.

ابراهیم‌ تاجیک نوری فرماندار پیشوا در این مراسم اظهار کرد: تمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که با قوت در شهرستان پیشوا دنبال می‌شود.

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی این روستا تاکنون برای تحصیل به مدارس روستاهای همجوار مراجعه می‌کردند که امیدواریم با حضور در این مدرسه، طعم شیرین آموزش را در روستای خود بچشند.

وی گفت: در حوزه زیرساخت و امکانات آموزشی با مشکلاتی در شهرستان مواجه هستیم که رفع این مشکلات، نگاه ویژه مسئولان استانی را می‌طلبد.

 افتتاح ۳ مدرسه جدید و ۴ زمین چمن مصنوعی در پیشوا

سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا نیز در این مراسم اظهار کرد: این مدرسه سه کلاسه با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ساخته شده است.

وی گفت: امسال با افتتاح ۳ مدرسه جدید، ۴ زمین چمن مصنوعی، چندین اتاق ورزش و اقدامات متعدد دیگری در تلاش هستیم تا مهر ماهی باشکوه را برای دانش آموزان پیشوایی در سال تحصیلی جدید رقم بزنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول