اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۶ طرح عمرانی برق‌رسانی در میامی افتتاح شد

۶ طرح عمرانی برق‌رسانی هم‌زمان با ششمین روز هفته دولت در شهرستان میامی افتتاح شد.

۶ طرح عمرانی برق‌رسانی در میامی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عصر امروز هم‌زمان با ششمین روز هفته دولت، 6 طرح عمرانی برق‌رسانی در شهرستان میامی با اعتبار 52 میلیارد و 195 میلیون ریال افتتاح شد.

طرح بهسازی 16 هزار و 913 متر شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای محمدآباد، جودانه، قوشه، کرنگ و حسین‌آباد کالپوش و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با اعتبار 35 میلیارد و 952 میلیون ریال، طرح بهینه‌سازی شبکه و جابه‌جایی پست عمومی روستاهای محمدآباد و جودانه به قدرت 350 کیلوولت آمپر به مبلغ سه میلیارد و 605 میلیون ریال ازجمله طرح‌های قابل افتتاح است.

طرح احداث شبکه روشنایی معابر خیابان مزار روستای عباس‌آباد و نردین با هزینه پنج میلیارد و 790 میلیون ریال، طرح هوشمندسازی شبکه با نصب هشت دستگاه تابلوی لوازم اندازه‌گیری و یک دستگاه سکسیونر قطع از راه دور با اعتبار دو میلیارد و 656 میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح محسوب می‌شود.

طرح برقراری یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت 160 کیلوولت آمپر و تقویت دو دستگاه پست هوایی به قدرت 350 کیلوولت آمپر برای تأمین برق متقاضیان صنعتی به مبلغ دو میلیارد و 844 میلیون ریال و طرح احداث شبکه 20 کیلوولت و نصب یک دستگاه پست هوایی به قدرت 50 کیلوولت آمپر برای تأمین برق ساختمان فرمانداری ازجمله طرح‌های افتتاحی هفته دولت است.

در این مراسم، استاندار سمنان، سرپرست فرمانداری شهرستان میامی و شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول