اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

تعاملات آموزشی با دیگر کشورها عمق دیپلماسی دفاعی را بیشتر می‌کند

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعامل با کشورهای مختلف و برقراری روابط در حوزه‌ آموزش و پژوهش عمق دیپلماسی و تبادل فرهنگی کشورها را بیشتر می‌کند.

تعاملات آموزشی با دیگر کشورها عمق دیپلماسی دفاعی را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی دانشجویان مهمان(خارجی) دافوس ارتش اظهار داشت: تعامل با کشورهای مختلف و برقراری روابط در حوزه‌ آموزش و پژوهش عمق دیپلماسی و تبادل فرهنگی کشورها را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای نمایندگانی از کشورهای دوست و هم‌پیمان خطاب به دانشجویان گفت: شما عزیزان در طول فرایند دوره آموزشی دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران، در واقع در فضای آموزشی و فرهنگی کشور میزبان با دوستان ایرانی خود زندگی می‌کنید و این تعامل که وجوه مختلف زبانی، فرهنگی، نظامی و... دارد را قطعا فراموش نخواهید کرد.

امیر سرتیپ ولیوند تصریح کرد: دانش و تجارب نظامی خود را خالصانه و بدون کم و کاست و براساس پیمان و وحدت‌نامه‌ای که با کشورها بسته‌ایم در اختیار آنها گذاشته‌ایم. همچنین تلاش کردیم تا هر سال تعداد دانشجویان مهمان را بیشتر کنیم و به لطف خدا این روند ادامه دارد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به اهمیت تبیین دیپلماسی دفاعی خاطرنشان کرد: من معتقدم که در پرتو همین تعاملات است که دیپلماسی دفاعی و نظامی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول