اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گازرسانی به موکب‌های اربعین در همدان

تفاهمنامه گازرسانی به موکب‌ها بین شرکت گاز و ستاد برگزاری مراسم اربعین در همدان منعقد شد.

گازرسانی به موکب‌های اربعین در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، آیین انعقاد تفاهمنامه گازرسانی بین شرکت گاز استان و ستاد برگزاری مراسم اربعین همدان برگزار شد، در جریان این تفاهمنامه بر گازرسانی موقت به موکب‌های اربعین سال ۱۴۰۱ در سطح استان تأکید شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در این مراسم گفت: به شکرانه اقتدار فرامنطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل برکت خون شهداست، امروز شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین در دو کشور ایران و عراق هستیم. 

محمدصادق محبی‌نظر با بیان اینکه ما نیز در راستای خدمات رسانی به موکب‌های عزاداری و مسیر تردد زائرین اربعین در سطح استان آمادگی اجرای خدمات پشتیبانی و گازرسانی را داریم افزود: انشعابات موقت موکب‌ها باید با نظارت پیوسته بر عملکرد و ایمنی آن توسط مسئولین موکب‌ها باشد.

وی تأکید کرد: تمام موکب‌ها موظف هستند از تجهیزات اطفاء حریق و وسایل گازسوز استاندارد استفاده کنند.

رییس ستاد خدمتگزاران اربعین استان همدان نیز با اشاره به اینکه خدمت برای اباعبدالله(ع) نه قسمت است و نه فرصت، بلکه یک دعوت از سوی حضرت زهرا (س) است افزود: با نگاه مثبت و ویژه خادمان امام حسین(ع) از تعداد هشت موکب در سال ۹۳ امسال بیش از ۱۱۰ موکب در استان ساماندهی شده‌اند و با هدف حفظ انسجام و ارتقای کیفی خدمات‌رسانی به زائران در قالب گروه‌بندی‌هایی انجام وظیفه می‌کنند.

سیدرضا موسوی نیز با اشاره به اینکه اربعین تبدیل به یک فرهنگ و گفتمان جهانی شده است ادامه داد: امروز شاهد توسعه و فراگیری فرهنگ جامع اربعین در سراسر جهان هستیم و در همدان، امسال میزبان بیش از ۴ میلیون زائر عبوری هستیم.

وی با اشاره به عبور زائرانی از سایر کشورها برای تشرف به کربلای معلی اظهار کرد: این شرایط فرصت مغتنمی است برای تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی که این امر با ترجمه برخی کتاب‌های تغریظ شده مقام معظم رهبری به چندین زبان انجام می‌شود.

در این مراسم از سیدرضا موسوی که از آزادگان عملیات کربلای ۴ در دوران دفاع مقدس است توسط مدیرعامل شرکت گاز استان همدان و اعضای شورای فرهنگی این شرکت تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول