اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور برگزارمی‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور برگزارمی‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای از عموم مردم دعوت کرد در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور شرکت کنند.

مراسم بزرگداشت شهدای والامقام دولت و عرصۀ خدمت ( شهیدان رجایی و باهنر) هشتم شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:‌

هشتم شهریور  ۱۳۶۰ ؛ ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی و سازمان‌های مدعی حقوق‌ بشر شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر قانونی، مردمی و مکتبی ایران اسلامی، شهیدان "محمدعلی رجایی" و "حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد باهنر" توسط گروهک‌ تروریستی منافقان مزدور بودند.

در چهل و یکمین سالگرد شهادت این دو اسوۀ شهید عرصۀ خدمت ، دو یار دیرین امامین انقلاب اسلامی ، دو اسوۀ علم و عمل، تقوا و اخلاص؛ شهیدان بزرگوار و گرانقدر محمدعلی  رجایی و محمدجواد  باهنر و نیز گرامیداشت شهدای گرانقدر شهریور (شهیدان آیت الله سید اسدالله مدنی، آیت الله علی قدوسی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اندرزگو ، سید اسدالله لاجوردی، سرتیپ وحید دستجردی، حاج مهدی عراقی و فرزندش حسام) که از یاران و یاوران وفادار و صمیمی حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی بودند، مراســم بزرگداشــتی صبح دوشــنبـه 8  شــهریـور از ساعت 10:30 صبح با حضور جمعی از دولتمردان، شخصیت های سیاسی ، علمی و فرهنگی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مردم شریف شهر تهران و با سخنرانی یوسـف نـوری  وزیر آموزش و پرورش، در مجتمع فرهنگی رفاه (واقع در میدان بهارستان، ابتدای خیابان مردم، ضلع شرقی مجلس شورای اسلامی، سالن همایش ها) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از ملت شریف و قدرشناس و آحاد مردم و گروه ها و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی ، دعوت کرد تا در این مراسم بزرگداشت ، تجلیل و یادبود و سایر مراسم های که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای 8  شهریور در شهرهای سراسر کشور برگزار می‌شود؛ حضور یافته و با حضور گسترده و باشکوه خود، باردیگر با آرمان شهدا تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول