اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جشنواره تئاتر مقاومت جایی برای بروز استعدادهاست

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت را مایه آبروی نظام در عرصه هنرهای نمایشی و اتفاقی بزرگ و درخشان برشمرد.

جشنواره تئاتر مقاومت جایی برای بروز استعدادهاست

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم‌نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ با حضور در دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، با مسئولان جشنواره دیدار و از نزدیک در جریان پیشرفتِ فعالیت‌های جشنواره قرار گرفت. 
کاظم نظری جشنواره تئاتر مقاومت را با پشتوانه‌‌ای بی‌سابقه و محلی برای بروز استعدادها و کشف چهره‌های جدید برشمرد و گفت: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که این جشنواره با سابقه طولانی و محلی برای ظهور و کشف استعدادهایی بود که در ادوار قبلی در این جشنواره رشد پیدا کردند و اینک جز چهره‌های مطرح و شناخته شده تئاتر کشور در عرصه‌های هنرهای نمایشی هستند. حقیقتاً این جشنواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما با همه امکانات خود پای کار این رویداد مهم فرهنگی هنری هستیم.
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در واقع مسئله مقاومت نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه یک مسئله مهم و حیاتی است که مقام معظم رهبری بارها و بارها در بیانات خود به آن اشاره کرده‌اند. کشورهای همسایه برای تولید آثار هنری-نمایش از کشور ایران انتظار دارند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. همه ما باید بر اساس یک تفکر و خرد جمعی به سمتی برویم که یک جریان عظیم را هدایت و رهبری کنیم تا در نهایت شاهد رضایت مقام عظمای ولایت باشیم.
من به دست اندرکاران این جشنواره و جناب آقای دکتر نادری خداقوت و خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت برای دوستان دارم.
در ابتدای این جلسه سید وحید فخر موسوی دبیر جشنواره گزارشی از روند برگزاری و بخش بین‌الملل را ارائه کرد و گفت: الحمدلله برنامه های جشنواره چه در بخش بین الملل و چه در بخش داخل کشور، طبق پیش بینی و زمان بندی صورت گرفته در حال انجام است و جریان تازه ای در گروه های نمایشی ایرانی و کشورهای اطراف به واسطه جشنواره هجدهم ایجاد شده است که مایه امیدواری گردیده است.
در این جلسه کریم خوش‌مرام جانشین و معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، دکتر علی ایزدی مدیر دفتر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی، امین اشرفی مدیر بخش بین‌الملل، مهدی کیانی مدیر رابط‌عمومی جشنواره ، محمد کاظم تبار مسئول انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و جواد تمدنی مدیر روابط‌عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول