اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: بازیکنان پیکان حواسشان باشد در چه سطحی بازی می کنند/نباید فریب دو پیروزی را بخوریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان تیم حواسشان باشد در چه سطحی بازی می کنند.

حسینی: بازیکنان پیکان حواسشان باشد در چه سطحی بازی می کنند/نباید فریب دو پیروزی را بخوریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: سه هفته از بازی ها گذشته و در این مدت سعی کردیم روی تیم خودمان تمرکز داشته باشیم. سه بازی گذشته را بررسی کردیم و بچه ها باید حواس شان باشد در چه سطحی از فوتبال ایران بازی می کنند.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم روند پیکان نزولی نشود، باید با  تمرکز، اراده بیشتر و کیفیت بالاتری فوتبال بازی کنند. روی صحبت من با بازیکنان پیکان است. با توجه به بازی هایی که انجام می شود باید حواس مان جمع باشد تا کیفیت کار بیشتر باشد.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه تیمش پس از شکست سنگین مقابل مس کرمان توانست نفت مسجد سلیمان را در خانه حریف شکست بدهد و آیا روند آن برد خوب ادامه خواهد یافت، عنوان کرد: هر بازی شرایط خاصی دارد. در شروع مسابقات هستیم و گفتم بچه ها باید بدانند که در بالاترین سطح فوتبال ایران که لیگ برتر است بازی می کنند و همیشه در هر سطحی باید با حداکثر توان و قدرت ظاهر شوند تا بتوانیم کمبودها را پوشش بدهیم. نباید فریب این دو برد را بخوریم و برای هر بازی باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم.

حسینی درخصوص حواشی ایجاد شده بین وی و امیرحسین کریمی پس از مصدومیت رباط صلیبی امیر حسین غلامی در بازی نفت مسجد سلیمان و پیکان توضیح داد: آدم ها در عصبانیت حرف می زنند اما آنچه واقعیت دارد این است که یک جوان خوب ما به علت مصدومیت شدید فوتبالی از دست رفت. برای این جوان آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم بتواند به فوتبال بازگردد. فقط غم آن بازیکن را دارم. اینکه من چه صحبتی کردم و بازیکن نفت چه گفته فراموش می شود. چیزی که می‌ماند این است که یک بازیکن خوب خود را به بهترین شکل ممکن از دست دادیم که این هم فوتبالی بود. 

وی ادامه داد: نمی توان دنبال مقصر گشت. این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و پس از هیجانات بازی صحبت هایی می شود. باید آن را فراموش کنیم و باید به این فکر باشیم که به این جوان کمک کنیم تا به فوتبال بازگردد.

سرمربی پیکان درمورد نامه ای که در خصوص محرومیت او پس از جدایی از نفت مسجد سلیمان و حضورش در ذوب آهن منتشر شده است، گفت: اطلاعی از این نامه ندارم. 

حسینی درمورد جذب شیرزود تمیروف، پاسخ داد: هر تیمی براساس نیازش بازیکن جذب می کند. تمیروف هم با توجه به قیمتش و تجربه ای که در یک سال گذشته در فوتبال ایران به دست آورده می تواند به ما کمک کند. سابقه بازی در پاختاکور و تیم ملی ازبکستان را دارد. سال گذشته مقداری مورد هجمه فضای مجازی قرار گرفت.

قبل از شروع این نشست امیر صادقی پناه، مدیر رسانه ای تیم پیکان گفت: این نشست مربوط به بازی است. متاسفانه برخی مربیان در نشست ها درباره همه چیز صحبت می کنند به جز بازی فردای خودشان. این قشنگ نیست شاهد باشیم یک مربی بیاید بگوید من درباره داوری حرف نمی زنم اما پنج دقیقه درباره داور بازی های قبلی اش صحبت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول