اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

توسعه اشتغال‌آفرینی دانش‌بنیان با ایجاد زنجیره ارزش

معاون رئیس‌جمهور گفت: امروز نیاز داریم که کارهای لازم را برای ایجاد زنجیره ارزش انجام دهیم، به‌گونه‌ای که ضمن سلامت جامعه و محیط‌زیست، بتوان با تداوم فعالیت زنجیره ارزش را برای اشتغال‌آفرینی دانش‌بنیان توسعه داد.

توسعه اشتغال‌آفرینی دانش‌بنیان با ایجاد زنجیره ارزش

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح تصفیه‌خانه ازنا، اظهار کرد: دولت عمدتا وظیفه تسهیل‌گری را دارد، به‌نحوی که شرایط و زیرساخت را برای رونق کسب‌وکار مردمی فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیاز داریم که کارهای لازم را برای ایجاد زنجیره ارزش انجام دهیم، به‌گونه‌ای که ضمن سلامت جامعه و محیط‌زیست، بتوان با تداوم فعالیت زنجیره ارزش را برای اشتغال‌آفرینی دانش‌بنیان توسعه داد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، یکی از پیش‌نیازهای دانش‌بنیانی را ایجاد زیرساخت برای قدرت خلق محصول عنوان و تصریح کرد: اینکه پساب تصفیه شده وارد مدار شود کار باارزشی است.

اسلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این افراد الگوهای خدمت بی‌منت و انسان‌هایی بودند که اهل شعار نبوده و اهل عمل و وفای به عهد، خدامحوری و مردم‌محوری بودند.

وی اظهار کرد: امید می‌رود از این الگوها در زندگی و مدیریت بیش از پیش بهره ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول