اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی جهان|طلوع‌کیان: اینجا هیچ تیمی ضعیف نیست/ اطلاعات‌مان از مصر محدود است

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیم ضعیفی در این رقابت ها حضور ندارد.

والیبال قهرمانی جهان|طلوع‌کیان: اینجا هیچ تیمی ضعیف نیست/ اطلاعات‌مان از مصر محدود است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا طلوع کیان درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل آرژانتین اظهار داشت: ابتدا پیروزی مقابل تیم ملی آرژانتین را تبریک می گویم. به هر حال آنها دارنده مدال برنز المپیک بودند و بازیکنان بسیار شاخصی داشتند.

وی ادامه داد: امروز تمرین خیلی خوبی را برگزار کردیم. طبق صلاحدید عطایی، سرمربی تیم ملی بازیکنان اصلی بازی روز گذشته سبک تمرین کردند و سایر نفرات هم تمرینات توپی خوبی را پشت سر گذاشتند. نیاز داشتیم که این نفرات بیشتر دست به توپ شوند.

مربی تیم ملی والیبال ایران درمورد میزان شناخت کادر فنی از تیم ملی مصر، عنوان کرد: با توجه به اینکه مصر در لیگ ملت ها حضور نداشت و بازی های کمی را در سال 2022 انجام داده بود، تسلط زیادی روی عملکرد آنها نداریم. اطلاعات ما محدود است. آنها یک بازی با اسلوونی و یک بازی با ترکیه انجام داده اند.

وی ادامه داد: همچنین یک بازی هم در رقابت های قهرمانی جهان مقابل هلند انجام دادند که دیدیم ترکیب خوبی دارند. بازیکنان این تیم بلند قد بوده و بسیار قدرتی هستند. سرویس های پرشی خوبی می زنند و ارتفاع اسپک آنها هم بالا است. انشالله بتوانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. آنها شاید در توپ گیری مشکلاتی داشته باشند، اما در اسپک، سرویس و دفاع خوب هستند. آنها در جابجایی ها هم مشکلاتی دارند اما 8 بار قهرمان قاره آفریقا شده اند.

طلوع کیان عنوان کرد: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی ضعیف نیامده است. بدون شک آنها با تمام توان بازی خواهند کرد، چون اگر به ما هم ببازند شانس شان برای صعود نزدیک به صفر خواهد شد.

مربی تیم ملی والیبال ایران درمورد نوسان های موجود در بازی های اول، گفت: نوسان در بازی رخ می دهد و کادر فنی هم موظف است که نکات را به بازیکنان گوشزد کند. عطایی در تمرین با بازیکنان صحبت کرد تا از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار بگیرند. بازیکنانی همچون اسفندیار، اسماعیل نژاد و حتی وادی کمتر مسابقات قهرمانی جهان را دیده اند. هرچقدر هم لیگ ملت های فضای خوبی برای کسب تجربه باشد، اینجا اوضاع متفاوت بوده و 24 تیم برتر دنیا برای کسب نتیجه آمده اند و سطح بازی ها بسیار بالا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول