اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شروع کارهای زیربنایی و اساسی دولت در خراسان جنوبی/بهره‌برداری از 31پروژه گازرسانی و آسفالت معابر روستایی به صورت همزمان

در پنجمین روز ار هفته دولت، بهره‌برداری از آسفالت معابر 113 روستای استان به صورت همزمان، با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور انجام شد.

شروع کارهای زیربنایی و اساسی دولت در خراسان جنوبی/بهره‌برداری از 31پروژه گازرسانی و آسفالت معابر روستایی به صورت همزمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با پنجمین روز هفته دولت استاندار خراسان جنوبی با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استان در برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت شهرستان بشرویه حضور یافتند.

افتتاح و کلنگ زنی 31 پروژه گازرسانی به صورت همزمان، بهره‌برداری از آسفالت معابر 113 روستای استان به صورت همزمان در روستای خداآفرید، بازدید از طرح هادی روستاهای خانیک، مجد و یگی و بازدید از پروزه باند دوم بشرویه به سه راهی بشرویه از جمله برنامه‌های این سفر است.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به شهرستان بشرویه، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان و ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهادت شهیدان باهنر و رجائی، اظهار داشت: خوشبختانه فضای تعاملی و مثبت خوبی بین قوای سه گانه در کشور ایجاد شده است.

وی افزود: در حوزه اجرا نیز بین دولت و مجلس تعامل و همکاری وجود دارد چرا که این  دو قوه بیشتر درگیر اجرای کارها هستند.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: فضای کار و همدلی در استان ما بین مسئولان و نمایندگان مردم وجود دارد و در این فضای مثبت، مسائل و مشکلات استان از سطح ملی پییگری می‌شود.

قناعت با اشاره به کم توجهی به منطقه خراسان جنوبی در گذشته اظهار داشت: در حال حاضر توجه رئیس جمهور به کل کشور به صورت واحد و به طور ویژه نقاط محروم است.

وی متذکر شد: امیدواریم که بتوانیم با نگاه ویژه رئیس جمهور به خراسان جنوبی این عقب ماندگی‌ها در استان را در این دوره جبران کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی فرماندار و نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از جمله مشکل آب نیز گفت: هماهنگی‌های لازم با فرماندار شهرستان انجام خواهد تا مشکلات مطرح شده از جمله موضوع آب با حضور فرماندار و دستگاه‌های متولی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی مورد بررسی قرار گیرد و از شرمندگی مردم منطقه خارج شویم.

انتهای پیام/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول