اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهره‌برداری از ۸۳ طرح همزمان با هفته دولت در اسدآباد

فرماندار اسدآباد از بهره‌برداری ۸۳ طرح با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از ۸۳ طرح همزمان با هفته دولت در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین علی شرکائی فرماندار اسدآباد ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت ۸۳ طرح با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۹ طرح آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح شهرستان به‌طور صددرصدی آماده بهره‌برداری است، گفت: اعتبارات طرح‌های قابل کلنگ زنی تامین شده و موافقت ماده ۲۳ و آغاز عملیات اجرایی آنها گرفته شده است.

فرماندار اسدآباد از تصویب ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بالای ۵۰ درصد این شهرستان در سفر رئیس جمهور به استان همدان خبر داد، یادآور شد: اعتبار به پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان اختصاص یافته است و به طور قطع سایر شهرستان‌ها پروژه‌های بیشتری داشته‌اند هرچند اعتباراتی وجود دارد که از آن محل هم به شهرستان اختصاص خواهد یافت.

شرکائی به آبرسانی سیار در ۱۴ روستای شهرستان اسداباد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر از ۱۴ چاه آب شرب شهر اسدآباد، چهار حلقه چاه خشک و قنات شهر نیز از مدار خارج شده و همین عدم توازن تولید و مصرف آب، موجب قطعی شبانه شده است.

وی با بیان اینکه برای جبران کمبود آب حفر یک چاه انجام شده است، بیان کرد: طی روزهای آینده یک حلقه چاه دیگر نیز حفاری و وارد مدار خواهد شد.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: در این ایام با حضور معاون وزیر نیرو در اسدآباد تصمیماتی برای وضعیت آب گرفته‌ شده و با تخصیص اعتبارات ویژه تعویض لوله‌های فرسوده در دستور کار است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول