اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

انتخاب بهترین خلبان مسابقات شکار شاهین 2022 از نیروی هوافضای سپاه

بهترین خلبان مسابقات شکار شاهین 2022 از نیروی هوافضای سپاه انتخاب شد.

انتخاب بهترین خلبان مسابقات شکار شاهین 2022 از نیروی هوافضای سپاه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار علی بلالی سخنگوی مسابقات شکار شاهین 2022 با بیان اینکه مسابقات به مدت 18 روز در شهرستان کاشان برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خدا این دوره از مسابقات با حضور چهار کشور روسیه، بلاروس، ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران و دو کشور ناظر هندوستان و پاکستان با رضایت‌مندی کامل شرکت‌کنندگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نیروی هوافضای سپاه برای اولین بار در این دوره از مسابقات شرکت کرد، افزود: شرکت‌کنندگان دیگر از ۵ سال قبل پهپاد لازم را داشتند. هنگامی که حضور ما برای شرکت در مسابقات برای اولین بار قطعی شد، عزیزان ما در جهاد خودکفایی پهپاد لازم برای حضور در مسابقات را طی سه ماه ساختند و تعداد برنامه‌های انجام شده پهپادی به سمت اهداف به خوبی حرکت کرد.

سخنگوی مسابقات شکار شاهین 2022 با بیان اینکه بهترین خلبان این دوره از مسابقات از جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد، ابراز داشت: خوشبختانه شرکت‌کنندگان میزبانی خوب و مناسب نیروی هوا فضای سپاه در این دوره از مسابقات را تایید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول