اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پروژه انتقال پساب تصفیه شده شهری به مجتمع راشا کاسپین ایرانیان افتتاح شد

پروژه انتقال پساب تصفیه شده شهری به مجتمع راشا کاسپین ایرانیان برای استفاده در خطوط، تولید با حضور وزیر دادگستری افتتاح شد.

پروژه انتقال پساب تصفیه شده شهری به مجتمع راشا کاسپین ایرانیان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وزیر دادگستری در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان زنجان، با حضور در مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، پروژه انتقال پساب تصفیه شده شهری به این مجتمع را برای استفاده در خطوط، تولید افتتاح کرد.

در این آئین سعید امیدی به قرارداد 25 ساله منعقد شده با مجموعه آبفا اشاره و اظهار کرد: این نوع استفاده از آب فاضلاب در صنعت کاغذسازی در کشور و دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه مجموعه راشاکاسپین ایرانیان در سال 95 به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ظرفیت تولید سالانه این واحد 390 هزار تن انواع کاغذ و مقوا است.

امیدی با تاکید بر نقش راشا کاسپین در خودکفایی کشور تصریح کرد: این مجموعه یک هزار و 400 نیروی شاغل دارد و حدود یک هزار نفر به اشتغال مجموعه بعد از اجرای طرح توسعه اضافه خواهد شد.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش برای تامین مقواهای جلد کتاب‌های درسی توسط راشاکاسپین اشاره کرد و گفت: باید از همراهی همه مسؤولان برای همکاری با تولید و صنعت تقدیر شود، چرا که با این اقدام دغدغه مردم شهر در مصرف آب رفع خواهد شد و از این به بعد نیمی از آب مصرفی این مجموعه از فاضلاب شهری تامین خواهد شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول