اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تسهیل در ورود محصولات فناورانه به بازار با فعالیت 54 کارگزار فناوری

در حال حاضر 54 کارگزار فناوری به شکل تخصصی در حوزه‌های شهر هوشمند، سلامت، گاز، کشاورزی و پتروشیمی به متقاضیان خدمات ارائه می‌کنند که به زودی فن بازار هم به آنها اضافه خواهد شد.

تسهیل در ورود محصولات فناورانه به بازار با فعالیت 54 کارگزار فناوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس آخرین آمار موجود؛ 54 کارگزار فناوری به شکل تخصصی در حوزه‌های شهر هوشمند، سلامت، گاز، کشاورزی و پتروشیمی به متقاضیان خدمات ارائه می‌کنند. به زودی فن‌بازار معدن هم به لیست این تخصص‌ها افزوده خواهد شد تا بازار عرضه و تقاضای این صنعت هم به یکدیگر متصل شوند. پلتفرمی که به رونق بازار داخلی و معرفی دستاوردهای تخصصی و دانشی موجود در کشور به صنایع و مجموعه‌های متقاضی این خدمات و محصولات کمک کرده است.

این کارگزاران که در دل شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت دارند؛ تسهیل‌گر فروش و تجاری‌سازی محصولات و خدمات دانش‌بنیان و خلاقی هستند که به شکل بومی و با اتکا به توان داخلی تولید شده‌اند.

بر اساس اعلام شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ دفتر فن بازار منطقه‌ای در همه استان‌ها ایجاد شده و همین موضوع تبادلات فناورانه بین استانی را هم میسر و تسهیل کرده است. همین کارگزاران طی یک سال گذشته به تحقق 267 میلیارد تومان قرارداد همرسانی کمک کردند.

در حال حاضر این شبکه میزبان 14 هزار و 23253 محصول فناورانه در حوزه‌های مختلفی است که به متقاضیان معرفی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول