اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| پرداخت نامنظم حقوق کارکنان پیمانکار پست به باوجود افزایش نرخ و ترافیک پستی

سردبیر فارس من با انتقاد از شرایط کاری کارکنان پیمانکار شرکت پست، می‌گوید: با اینکه شرکت پست افزایش نرخ داشته و تعداد مرسولات هم زیاد است اما حقوق نیروهای پیمانکار را با یک ماه تاخیر می‌پردازد.

فارس من| پرداخت نامنظم حقوق کارکنان پیمانکار پست به باوجود افزایش نرخ و ترافیک پستی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار بهبود شرایط نیروهای پیمانکاری شرکت پست شده اند.

سردبیر این سوژه که یک نیروی پیمانکار در شرکت پست ایران است در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: با اینکه شرکت پست یک شرکت دولتی است و به نظر می رسد نیروهای آن همه کارمند دولت هستند اما در واقع برخی از کارکنان شرکت پست به صورت پیمانکاری با این شرکت همکاری دارند که ما از جمله این افراد هستیم.

وی افزود: ما از دسته کارکنانی در شرکت پست هستیم که در قالب قرارداد یک ساله و بدون بیمه با این شرکت همکاری داریم.

وی با اشاره به تفاوت های بین نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری، توضیح داد: برای مثال برای ما نیروهای پیمانکاری تامین موتور و لباس و کلاه ایمنی بر عهده خودمان است.

این کاربر سامانه فارس من با بیان گلایه خود ادامه داد: موضوع مهمی که باعث گلایه ما شده است پرداخت با تاخیر حقوق است که برای مثال پس از اعتراض و نامه نگاری بسیار، حقوق خرداد ماه ما روز سی مرداد پرداخت شد و یک ماه تاخیر داشت.

وی پرسید: با اینکه شرکت پست افزایش نرخ هم داشته و تعداد مرسولات هم زیاد است چه منطق و توضیحی تا این حد تاخیر در پرداخت حقوق را توجیه می کند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول