اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی تولید 1200 تن بذر گندم آبی اصلاح شده در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت خدمات کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تولید بذر آبی گندم به شرکت خدمات حمایتی واگذار شده که برآورد ما تولید یک هزار و 200 تن بذر گندم آبی اصلاح شده در طبقات و ارقام مختلف است.

پیش‌بینی تولید 1200 تن بذر گندم آبی اصلاح شده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به فعالیت‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان مجری طرح خودکفایی کشور در کودهای شیمیایی در سال جاری اقدام به تأمین کود استان کرده است.

مدیر شرکت خدمات کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این شرکت تا کنون توانسته ۴۰ درصد کود اوره استان و ۳۴ درصد کودهای فسفاته و پتاسه را حمل و توزیع کند.

وی با بیان اینکه روند حمل و توزیع کود در استان ادامه دارد، بیان داشت: کل سهمیه کود استان طبق سهمیه قابل جذب و حمل است و البته هیچ افزایش قیمتی در فروش این محصول صورت نگرفته است.

مهدوی اظهار داشت: در سال جاری تولید بذر آبی گندم به شرکت خدمات حمایتی واگذار شده که برآورد ما تولید یک هزار و ۲۰۰ تن بذر گندم آبی اصلاح شده در طبقات و ارقام مختلف است.

وی در پایان با بیان اینکه بهای گندم کشاورزان پرداخت شده و ما بقی نیز پرداخت می‌شود، گفت: تا کنون یک هزار و ۵۰ تن از این بذر تأمین و عملیات بوجاری از ۲ روز گذشته آغاز شده و در حال انجام است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول