اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

سه دستاورد مهم وزارت بهداشت در سالی که گذشت

وزیر بهداشت در تشریح اقدامات وزارت بهداشت در یک سال گذشته گفت: مهار کرونا، بیمه همگانی شش میلیون نفر، اجرای طرح دارویار، اضافه شدن ده هزار و 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت موجود و اجرایی شدن تعرفه پرستاری از اقدامات این وزارت خانه است.

سه دستاورد مهم وزارت بهداشت در سالی که گذشت

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در برنامه صبح و گفت‌وگو درباره اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته گفت: همه فعالیت‌های اقتصادی به دلیل کرونا کاهش شدید پیدا کرده بود و مردم دائما در قرنطینه بودند اما دولت موفق شد کرونا را کنترل کند و این سبب راه افتاد دیگر امور شد.

وی افزود: دومین کار مهم دولت و وزارت بهداشت، بیمه همگانی بود که انجام شد. در این راستا 6 میلیون نفر بیمه شدند. سومین کار مهم نیز در رابطه با دارو و اجرای طرح دارویار بود که دارو با قیمت سال گذشته و یا کمتر از آن به دست مردم برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو به دیگر اقدامات وزارت خانه متبوع خود در یک سال گذشته اشاره و اظهار کرد: یکی از نکات مهم موضوع تعرفه پرستاری بود که بعد از 15 سال اجرایی شد.

وی از بهره برداری و یا برنامه ریزی برای اجرایی سازی پروژه‌های وزرات بهداشت گفت و بیان کرد: نزدیک به 10 هزار و 800 تخت به تخت‌های بیمارستانی اضافه شد. پروژه رسیدگی به مناطق محروم و اعزام پزشکان متخصص به این مناطق و همچنین گرفتن دستیاران و دانشجویان به این مناطق از دیگر کارهای مهم وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول