اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای پایتخت خبر داد.

اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی وحدت‌کار با اعلام اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران در ۶ ماه پایانی سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: ما با دو حوزه لجستیک و پایانه‌ها سر و کار داریم که هر دو بخش به هم مرتبط هستند و طرح‌ها در این بخش‌ها اجرایی می‌شود.

توزیع و تجمیع مویرگی بار

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران به تعدادی از طرح‌های مهم اشاره کرد و افزود: پروژه بندر خشک،  مراکز لجستیک درونی و توزیع و تجمیع مویرگی بار از جمله طرح‌هایی هستند که به شدت به اقتصاد کشور کمک و بخش قابل توجهی از اقتصاد را به خود وابسته می‌کند. این پروژه‌ها در توسعه کسب و کارها بسیار موثر است و ارتباط و وابستگی تنگاتنگی با انواع بخش‌های تجاری دارد.

وی با بیان اینکه به زودی سرویس‌های لجستیک راه‌اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اعتبار غالب این طرح ها از محل سرمایه‌گذاری است. با توجه به اینکه فرآیند مردمی‌سازی امور، جزو برنامه‌ها و دستور شهردار تهران بوده، به سمت جذب سرمایه‌گذار رفتیم، بنابراین ۸۰ درصد طرح‌ها، مدل سرمایه‌پذیری دارند و صاحبان کسب و کار در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع و حمل و نقل و دیگر بخش‌ها وارد عمل می‌شوند.

راه‌اندازی سامانه کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران 

وحدت‌کار از آغاز تعدادی از این طرح‌ها خبر داد و گفت: سامانه IEBLS (کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران) راه‌اندازی شده که این سامانه چند گام دارد و در مرحله اول برای میکسرهای بتن اجرایی شده است؛ به گونه‌ای که در گذشته هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداشتیم و در حال حاضر میکسرها قابل مدیریت هستند.

وی با بیان اینکه سرعت میزان بار، سامانه توزین، باربرگ و مواردی از این قبیل در اختیار پلیس نیز قرار دارد، یادآور شد: گام بعدی این سامانه، مدیریت نخاله‌برها، حمل آسفالت و وسایل نقلیه پخش هستند؛ در مجموع در سامانه IEBLS از ناوگان‌های بزرگ آغاز می‌کنیم تا به دیگر بخش‌ها برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول