اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اشتغالزایی ۱۳۲ نفر با پروژه‌های هفته دولت مینودشت

فرماندار مینودشت گفت: در هفته دولت ۱۳۳ طرح و‌ پروژه با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که باعث اشتغالزایی ۱۳۲ نفر خواهد شد.

اشتغالزایی ۱۳۲ نفر با پروژه‌های هفته دولت مینودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزلسفلی فرماندار مینودشت عصر امروز در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان مینودشت اظهار کرد: دولت ما دولت جهادی و انقلابی است و تمام مدیران نیز باید این منش را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای ارزشمند این نظام، پرورش نیروهای انقلابی جهادی و مخلص در تراز انقلاب اسلامی است.

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: امسال در هفته دولت ۱۳۳ طرح و‌ پروژه با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه، با اجرای این پروژه‌ها برای ۱۳۲ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی، بهسازی آسفالت قلعه‌قافه به رامیان، شبکه توزیع آب شرب بخشی از پروژه‌های شهرستان است.

فرماندار مینودشت بیان کرد: بهره‌برداری از «ان آی سی یو» بیمارستان مینودشت یکی از پروژه‌های مهم شهرستان است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان داشته باشد.

قزلسفلی خاطرنشان کرد: دو روستای با ارزش هدف گردشگری «قلعه قافه» و «ساسنگ» شناسایی و اعتبارات ویژه‌ای برای این دو روستا در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: سد نرماب برای تکمیل یک هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد با توجه به اینکه ۵۵۰ هزار نفر از جمعیت مردم منطقه از این پروژه استفاده خواهند کرد و از شروع این پروژه ۱۱ سال گذشته و هنوز تکمیل نشده است.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه، شهرداران مینودشت با مشکل مالی شدید روبرو هستند و نیاز داریم توجه ویژه به شهرداری‌های مینودشت انجام شود، گفت: بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، نرخ بیکاری جوانان مینودشت ۲۷ درصد است و باید به جوانان مینودشت توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول