اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

نمایشگاه «ملزومات سفر اربعین» در تهران برپا می‌شود

نمایشگاه «ملزومات سفر اربعین» با محوریت عرضه کالای فرهنگی خانواده و ملزومات سفر اربعین در تهران برپا می‌شود.

نمایشگاه «ملزومات سفر اربعین» در تهران برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نمایشگاه «ملزومات سفر اربعین»  با محوریت عرضه کالای فرهنگی خانواده و ملزومات سفر اربعین از چهارشنبه ۹ شهریورماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران به مدت ۶ روز برپا می‌شود.

عرضه محصولات ایرانی برای سفر اربعین

در این نمایشگاه با برپایی غرفه‌های متعدد بناست بستر خرید مناسب برای مسافران کربلا و همچنین عزادارانی که به این سفر نمی‌روند و در شهرشان اقامه عزا می‌کنند، فراهم شود. این نمایشگاه بستری دو طرفه است تا هم زائران بتوانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند و هم تولیدکنندگان داخلی بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و همچنین ملزومات حجاب و پوشاک؛ ملزومات هیأت‌های مذهبی (کتیبه، پرچم، سربند، کاور هیأت، وسایل پذیرایی هیأت)، محصولات بهداشتی با توجه به گرمای هوا، محصولات کمپی برای داشتن تجهیزات سبک و کاربردی در سفر، کوله پشتی، کتانی و کفش، چفیه، صرافی به جهت تسهیل خرید ارز و ... از غرفه‌های پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است.

غرفه‌های این نمایشگاه در دو ردیف موازی برپا شده است تا تفاوتی بین جاگذاری غرفه‌ها ایجاد نشود و در کنار آن مخاطبین نمایشگاه بتوانند به آسانی از غرفه‌ها دیدن کرده و خرید داشته باشند. همچنین فضای میانی نمایشگاه با مجسم نمودن حال و هوای اربعین و پیاده سازی المان‌های موکب‌ها در مسیر کربلا، حال و هوا و آمادگی برای زوار را ایجاد می‌کند.

آموزش رایگان زبان عربی

کلاس رایگان آموزش زبان عربی ویژه اربعین نیز در حاشیه نمایشگاه برپا می‌شود. با نگاه ویژه به گروه سنی کودک و نوجوان و اهمیت زنده نگه داشتن نام بانوی صبر و استقامت کربلا، فضای ویژه‌ای برای کودکان با شعار «اسوتنا زینب» راه‌اندازی می‌شود تا برنامه‌های آموزشی و متفاوت برای این گروه سنی داشته باشیم.

در مجموع در این نمایشگاه ۸۰ غرفه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول