اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعزام تانکر آبرسانی سیار به همدان، شهرکرد و اصفهان+عکس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به مشکل آب در شهرهای همدان، شهرکرد و اصفهان همچنین ضرورت آبرسانی سیار به این شهرها، اعزام تانکر آبرسانی به این مناطق از سوی شرکت در دستور کار قرار گرفت.

اعزام تانکر آبرسانی سیار به همدان، شهرکرد و اصفهان+عکس

علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علاوه بر اعزام تانکر آبرسانی سیار به شهر همدان، یک کیلومتر لوله نیز برای احداث شبکه توزیع آب در این شهر ارسال کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: افزون بر این، با مشارکت شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان زنجان، 10 هزار بطری آب نیز به شهرکرد ارسال شد.

وی ادامه داد: هم اکنون دو واحد اکیپ امدادی همراه با یک دستگاه تانکر آبرسان سیار در شهر همدان مستقر بوده و به مشترکین همدانی شرکت آب و فاضلاب خدمات ارائه می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: پیش از این یک واحد اکیپ آبرسانی سیار شرکت آبفا استان زنجان نیز به مدت 5 روز به شهر اصفهان اعزام شده بود.

جزء قاسمی در مورد کمک های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به استان همدان در تامین آب گفت: اعزام 3 اکیپ فنی با مهارت‌های نصب شناور، فشارشکن، اعزام ماشین آلات سنگین به همراه اکیپ، اعزام تانکر آبرسانی سیار و ارسال یک هزار متر لوله 110 برای انتقال آب از کمک‌های استان زنجان بوده است.

وی همچنین از ارسال اتصالات برای خط انتقال 700 میلی متری از جنس چدن داکتیل خبر داد و گفت: در حال حاضر یک اکیپ حوادث با ماشین آلات سنگین در همدان مستقر بوده و به انتقال آب به شهر همدان کمک می‌کنند. 

 

وی در مورد جزییات کمک استان در مورد کمبود آب در شهرکرد گفت: کمک‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به شهرکرد در تامین آب و اعزام تانکر آبرسانی سیار و استقرار آن در شهرکرد به مدت 11 روز و همچنین ارسال 10 هزار بطری آب معدنی از طرف صنعت آب و برق استان زنجان از اقدامات شرکت آبفا استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول