اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است

وزیر دادگستری گفت: وضعیت کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است، ذخایر خوبی وجود دارد و هیچ‌گونه کمبود کالایی در این استان نداریم.

وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امین حسین رحیمی در حاشیه  جلسه ستاد تنطیم بزار استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه در زمینه تامین مایحتاج عمومی مردم تصمیماتی گرفته شد که باید با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر دادگستری افزود: در ۱۸ خرداد امسال ستاد تنظیم‌بازار کشور مصوبه‌ای داشت که باید قیمت کالاها در سامانه ۱۲۴ توسط تولیدکنندگان ثبت شود و مورد تایید سامان حمایت قرار گیرد.

این مسؤول ادامه داد: بیش از ۵۲ هزار قلم کالا در سامانه ۱۲۴ ثبت شده و قیمت‌ها مورد تایید سامان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و مردم اگر بخواهند متوجه شوند کالایی گران شده یا نه از طریق سامانه می‌توانند پیگیری کنند.

وی گفت: تولید کنندگان استان قیمت اجناس را در این سامانه ثبت کرده‌اند مردم خیالشان راحت باشند می توانند قیمت کالاها را پیگیری کنند.

رحیمی بیان کرد: با تلاش هایی که اعضای ستاد داشته اند وضعیت کالا در استان مطلوب است ذخایر خوب است کمبود کالایی نداریم  و تعزیرات نیز آماده برخورد با گران‌فروشی است.

در این جلسه تاکید شد اصناف اتاق اصناف استان نظارت را بر اصناف خرد بیشتر کرده و اصناف همکاری جدی با دولت داشته اند و در بحث نظارت هم همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول