اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اظهارات سرپرست تراکتور در مورد پخش تلویزیونی مسابقات و دیدار با فولاد

سرپرست باشگاه تراکتور با بیان اینکه پخش نشدن بازی‌های تراکتور از طریق شبکه‌های سراسری غیر قابل قبول است، گفت: موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

اظهارات سرپرست تراکتور در مورد پخش تلویزیونی مسابقات و دیدار با فولاد

به گزارش خبرگزاری فارس، ایوب بهتاج اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تراکتور پرهوادارترین تیم آسیاست و یکی از قطب‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود. انتظار می‌رود سازمان صدا و سیما با مدنظر قراردادن جایگاه تراکتور بین مردم، بازی‌های این تیم را از شبکه‌های سراسری پخش کند.

وی افزود: هواداران ما تنها مختص به یک استان نیستند و به همین دلیل پخش بازی‌های تراکتور صرفا از طریق شبکه استانی سهند، کافی نیست و هواداران ما برای تماشای بازی تیم محبوبشان با مشکل مواجه هستند.

بهتاج تاکید کرد: قبلا چندین بار درباره این موضوع نامه‌نگاری کرده‌ایم، طی روزهای آتی شخصا با حضور در سازمان صدا و سیما  موضوع پخش بازی‌های تراکتور از طریق شبکه‌های سراسری را پیگیری خواهم کرد تا به امید خدا منتج به نتیجه شود.

سرپرست تراکتور با تشکر از تلاش اعضای کادرفنی و بازیکنان در راستای موفقیت تراکتور، اظهار داشت: امید میلیون‌ها هوادار به ساق پای شماست. شما باید با تمام وجود به پیروزی مقابل فولاد خوزستان اعتقاد قلبی داشته باشید و مثل همیشه به خاطر هواداران از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

وی افزود: هرچند تراکتور در دو هفته ابتدایی نتایج دلخواه را کسب نکرده است، اما فوتبال بهتر و تهاجمی‌تری نسبت به رقیبانش به نمایش گذاشته است.

بهتاج تاکید کرد: تراکتور از نظر نفرات بهتر از اکثر تیم‌های لیگ برتری است و از شما بازیکنان می‌خواهم که به توانایی‌های خودتان باور داشته باشید.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور همچنین در پایان اظهاراتش از تخصیص پاداش ویژه برای این بازی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول