اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رزمایش کمک‌های مومنانه ادارات بندرلنگه برگزار شد+ فیلم وعکس

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: رزمایش کمک های مومنانه مدیران و کارمندان ادارات شهرستان بندرلنگه در دومین روز از هفته دولت با همکاری حوزه مقاومت بسیج ادارات برگزار شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه ادارات بندرلنگه برگزار شد+ فیلم وعکس

مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محل برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات ، اظهار داشت: در دومین روز از هفته دولت رزمایش کمک‌های مومنانه برخی از مدیران و کارمندان ادارات شهرستان بندرلنگه با همکاری حوزه مقاومت بسیج ادارات مالک اشتر برگزار شد.

 

 

وی افزود: این کمک‌های مومنانه شامل ۲۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر و دیگر ملزومات دانش‌آموزی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان می‌باشند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید، در این هفته که به نام هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر مزین شده را غنیمت شمردیم تا یاری رسان دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد با تهیه لوازم التحریر برای این عزیزان باشیم.

علیرضا تابش جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه نیز در گفت‌وگو با فارس ضمن گرامیداشت هفته دولت  و یادوخاطره شهدان رجایی و شهید باهنر، اضافه کرد: رزمایش مومنانه توزیع دویست بسته لوازم تحریر که هرکدام به ارزش چهار میلیون ریال و جمعا هشتصد میلیون ریال  با هماهنگی‌های  فرمانداری شهرستان توسط بسیجیان کارمند حوزه بسیج ادارات تهیه شده و امروز برای توزیع در اختیار دانش آموزان بی‌بضاعت قرار خواهد گرفت.

کمانداری مسؤول بسیج ادارات شهرستان بندرلنگه نیز با اشاره به شرایط و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، اظهار کرد: مردم کشورمان با وجود این مشکلات و با حس نوعدوستی همواره کنار هم بوده‌اند و رزمایش‌های متعدد مواسات و همدلی در طی دو سه سال اخیر نشان دهنده وجود روحیه ایمان توأم با غیرتمندی در وجود مردم کشورمان است.

 

 

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول