اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مدال برنز هندبال نوجوانان کشور به تیم زغال‌سنگ طبس رسید

پرونده مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان باشگاه های منطقه یک کشور در خراسان‌جنوبی با سکونشینی تیم زغال سنگ در طبس بسته شد.

مدال برنز هندبال نوجوانان کشور به تیم زغال‌سنگ طبس رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، از شهرستان طبس گلشن خراسان جنوبی به عنوان قطب هندبال استان نام می‌برند‌ که نشان از درخشش و مدال‌آوری تیم باشگاه زعال‌سنگ پروژه طبس در مسابقات قهرمانی و لیگ‌ برتر باشگاه های کشور دارد.

زیرساخت‌های مناسب و وجود سالن ورزشی استاندارد و مهان‌نوازی مردمان این خطه خراسان‌جنوبی، زمینه موافقت فدراسیون برای میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان منطقه یک کشور را  فراهم کرد.

این ماراتن منطقه‌ای با شرکت شش تیم‌ حرفه‌ای باشگاه های هندبال استان‌های خراسان جنوبی و رضوی به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد.

تیم‌های هندبال فردوس، سبزوار و شیروان در گروه A مسابقات هندبال نوجوانان منطقه یک کشور و تیم های زغال سنگ طبس، مشهد و آزادشهر در گروه B رقابت‌ها رودروی‌ یکدیگر صف‌آرایی کردند. 

در نخستین روز از این رویداد ورزشی تیم‌های هندبال فردوس و زغال‌سنگ طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی در مقابل حریفان خود وارد کارزار شدند که کابل خودرو سبزوار با نتیجه 22 بر 15 از سد هیات هندبال فردوس گذشت و  زغال‌سنگ‌ طبس نیز با نتیجه  15 بر 17 بازی را به تیم  اشتاد سازه مشهد واگذار کرد و تیم های آزاد شهر و شیروان استراحت داشتند.

در دومین روز از مسابقات هندبال نوجوانان منطقه یک کشور تیم هیئت هندبال فردوس به نمایندگی از خراسان‌جنوبی با نتیجه 31 بر 16 بر هیئت هندبال شیروان غلبه کرد، تیم زغال سنگ طبس، دیگر نماینده استان با  29 بر 16 تیم هیئت هندبال آزادشهر را از پیش رو برداشت  کابل خودرو سبزوار 30 بر 9 هیئت هندبال شیروان را مغلوب کرد و اشتاد سازه مشهد 30 بر 14 تیم هیئت هندبال آزادشهر را برد.

 در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان منطقه یک کشور تیم زغال سنگ طبس به مصاف تیم کابل خودرو سبزوار رفت و تیم نوجوانان هندبال فردوس در مقابل اشتاد سازه مشهد صف‌آرایی کرد.
 
در این مرحله از رقابت‌ها تیم هندبال نوجوانان کابل خودرو سبزوار با پیروزی 18 بر 16 در مقابل نوجوانان زغال سنگ طبس به فینال مسابقات هندبال نوجوانان منطقه یک کشور راه یافت و 
در بازی دوم نیمه نهایی نیز تیم هندبال نوجوانان هیئت هندبال فردوس از سد اشتاد سازه مشهد گذشت و راهی فینال این کارزار شد.

تیم هندبال کابل خودرو سبزوار در فینال مسابقات هندبال نوجوانان منطقه یک کشور با پیروزی مقابل اشتاد سازه مشهد به مقام قهرمانی رسید و  در دیدار رده‌بندی نیز تیم هندبال نوجوانان زغال سنگ طبس با پیروزی مقابل تیم هیئت هندبال شهرستان فردوس به مقام سوم دست یافت و نماینده فردوس نیز حائز رتبه چهارم رقابت‌ها شد.

 مراسم اختتامیه این رویداد ورزش ملی در رشته زیبای نفس‌گیر هندبال نوجوانان کشور با حضور نمایندگان فدراسیون، مسؤولان اداری و ورزشی خراسان‌جنوبی و علاقه مندان به این ورزش در سالن ۵ آذر طبس گلشن برگزار و از تیم‌های برتر این مسابقات با حکم و مدال قهرمانی تجلیل به عمل آمد. 

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول